سریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی

در این پست خبری بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی قرار گرفته است. سریال زیرخاکی دومین سریال جلیل سامان بعد از «نفس» است. پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، هادی حجازی فر، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده و بازیگر خردسال رایان سرلک، بازیگران این سریال پربازیگر هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی
بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی

همچنین هادی حجازی فر نیز در این مجموعه حضور خواهد داشت. حجازی فر در سریال زیرخاکی اثر تازه جلیل سامان همزمان ایفای دو نقش را برعهده دارد و اخیرا برای اولین بار در شوش مقابل دوربین سامان رفت. این قصه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود!

بیوگرافی هادی حجازی فر

هادی حجازی‌فر ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در خوی به دنیا آمد. از فیلم‌های او می‌توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری و به وقت شام را نام برد. وی در جشن خانه تماشاخانه (سینما) و جشن منتقدان برنده و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. در نظرسنجی سایت خبر آنلاین نیز به عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد در سی‌و پنجمین دوره جشنواره فجر از نگاه تماشاگران شناخته شد. هادی حجازی‌فر دانش‌آموخته پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ این دانشگاه است. یکی از ماندگارترین نقش آفرینی‌های حجازی فر بازی در نقش «موسی» در فیلم لاتاری به کارگرانی محمدحسین مهدویان است.

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران است. جمشیدی دانشجوی انصرافی لیسانس رشته عمران با ۱۱۰ واحد است. او فوتبالیست حرفه ای بود، یک برادر بزرگتر از خود بنام هومن متولد ۵۳ و یک خواهر کوچکتر از خود بنام مامک متولد سال ۶۱ را دارد.

جمشیدی در سال ۱۳۷۶ به جوانان باشگاه کشاورز پیوست. سپس به تیم سایپا دعوت شد او با درخشش های که داشت به ولفسبورگ آلمان هم دعوت شد اما بخاطر پیروزی قید حضور در آن تیم را زد و با قرار داد ۱۴ میلیون تومان در سال ۱۳۷۹ وارد تیم پرسپولیس شد.

وی در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌است. پس از آن در تئاتر و سریال کارهای مختلفی ارائه کرده‌است. او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد برای بازی در فیلم سوءتفاهم شده‌است.

بیوگرای ژاله صامتی

ژاله صامتی ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. ژاله صامتی از پدر و مادری ازنایی در تهران زاده شد. وی در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم‌های سینمایی «سایه به سایه»، «از جنوب تا شمال»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» پی گرفت.

وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سفر به سرزمین ملائک»، «هتل»، «فکر پلید»، «مجتمع فرخ و فرج»، «آژانس دوستی» و «این زمینی‌ها» حضور داشته‌است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا