تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران و نقش هایشان در سریال از یادها رفته

مجله اینترنتی کولاک: سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ماه رمضان سال ۱۳۹۸ روانه آنتن شبکه یک سیما می شود.

سریال «از یادها رفته» بازیگران مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی و… اشاره کرد.

سریال از یادها رفته

بیوگرافی هلیا امامی در سریال از یادها رفته

هلیا امامی در سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. او دوره بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان گذراند و از همان جا به خانم چیستا یثربی معرفی شد و در نمایشنامه ای که برای جشنواره تئاتر فجر کار میکردن نقشی ایفا کرد. بعد از آن ٢سال فقط تئاتر بازی کرد. ٢ تله فیلم به نام های غزل و بزرگراه و سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست. همچنین سینمایی ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی و سینمایی تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی را در کارنامه ی بازیگری خود دارد.

هلیا امامی بازیگر جوان در حال حاظر نیز مشغول بازی در فیلم سینمایی موارد مشکوک به کارگردانی محسن توکلی است که بازیگرانی مثل پوریا پور سرخ،نیما شاهرخ شاهی،مونا فرجاد و صدف طاهریان نیز در این فیلم بازی می کنند.

بیوگرافی میترا حجار در سریال از یادها رفته

میترا حجار بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و متولد ۱۵ بهمن سال ۱۳۵۶ در شهر مشهد است.

میترا حجار بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با حضور در یک نقش کوتاه در فیلم غریبانه به کارگردانی احمید امینی شروع کرد. سپس بلافاصله همکاری با کارگردان های بزرگی مانند مسعود کیمیایی، احمدرضا درویش و بهرام بیضایی را تجربه کرد.

نخستین تجربه او در یک مجموعه تلویزیونی در سریال پلیس جوان به کارکردانی سیروس مقدم بود.

وی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد مؤتمن نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

میترا حجار با خواننده ایرانی سینا حجازی ازدواج کرده است که حاصل این ازدواج پسری به نام علیرضا است. سینا حجاری خواننده، ترانه سرا و نوازنده سبک پاپ است. پدر سینا حجازی صدرالدین است که یکی از بازیگران قدیمی ایرانی است.

بیوگرافی پوریا پورسرخ در سریال از یادها رفته

پوریا پورسرخ بایگر سینما و تلوزیون ایرانی و متولد ۴ تیر ۱۳۵۶ شهر تهران است. او ورزشکار است و در رشته رزمی تکواندو کمربند مشکی دارد. مدرک تحصیلی پوریا پورسرخ دکترای فیزیولوژی گیاهی است. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

بیوگرافی کامران تفتی در سریال از یادها رفته

کامران تفتی متولد ۱۹ فروردین سال ۱۳۵۸ است و فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است.

پدرش اردشیر تفتی بازیگر قدیمی است، او علاوه بر بازیگری در عرصه خوانندگی هم فعال است و نخستین آلبومش را در اسفند سال ۱۳۹۴ منتشر کرده است.

او یک برادر به نام کیوان دارد که او هم در حرفه موسیقی فعال است.

بیوگرافی لیلا بلوکات در سریال از یادها رفته

لیلا بلوکات بازیگر ایرانی متولد ۴ آذر سال ۱۳۶۰ در شهر تهران است. او دو خواهر به نام نوشا و میترا دارد و یک برادر هم دارد. او مدرک کارشناسی رشته فرش را دارد.

او در دوران دانشجویی در کلاس های بازیگری امین تارخ و حمید سمندریان شرکت کرد و در سال ۱۳۷۷ با تئاتر کار هنری اش را شروع کرد. در سال ۱۳۷۷ در سریال روزهای زندگی ایفای نقش کرد.

بازی لیلا بلوکات در سریال یوسف پیامبر در کنار مصطفی زمانی باعث شد که او معروف شود. در این سریال او قرار بود نقش زلیخا را بازی کند که به دلیل سانحه رانندگی که برای او پیش آمد، این نقش را به کتایون ریاحی دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا