تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران و نقش هایشان در سریال گاندو

مجله اینترنتی کولاک: سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار برای شبکه سه سیما تولید شده است. اولین قسمت از این سریال ۱۵ خرداد ماه ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه روی آنتن رفت.

سریال گاندو

بازیگرانی از جمله داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، صالح آقا میرزای، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهان‌زاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی به نقش آفرینی در این سریال پرداختند.

همچنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری شد و جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی که در بخش تولید خارج از کشور به این مجموعه اضافه شدند.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی زاده ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ در شهر تهران است. او بازیگر سینما و تلوزیون ایران است.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی مدرک تحصیلی معماری داخلی از دانشگاه تهران دارد.

در زمان کودکی برای بازی در فیلم سینمایی کیمیا به کارگردانی احمدرضا درویش دعوت شد که به دلیل رسیدگی به امور تحصیلی خانواده اش مانع بازیگری وی در کودکی شدند.

اولین فیلم لیلا اوتادی فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری در سال ۱۳۸۱ بود و نخستین سریال او بید مجنون و سپس مهر و ماه بود که در سال ۸۲ پخش شدند. آخرین کار او بازی در سریال حوالی پاییز است و سال ۹۵ هم در سریال ارام میگیریم در نقش آوا ایفای نقش کرد.

بیوگرافی کامبیز دیرباز

بیوگرافی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد ۱۲ شهریور سال ۱۳۵۴ در شهر تهران است. کامبیز فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. کامبیز دیربازفارغ التحصیل در رشته ی نمایش – بازیگری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

او اصالت تنکابنی دارد.

کامبیز دیرباز فعالیت هنری را ا سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد.

نخستین فیلم او سال ۱۳۷۸ بازی در فیلم دختران انتظار بود.

بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا

بیوگرافی محمدرضا شریفی نیا

محمدرضا شریفی نیا متولد سال ۱۳۳۴ در شهر تهران است او دستیار کارگردان و برنامه ریز سینما است. محمد رضا شریفی‌نیا علاوه بر بازی در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی، سمتهای دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، عکاس را هم بر عهده داشت.

محمدرضا شیریفی نیا با آزیتا حاجیان ازدواج کرد و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های مهراوه شریفی نیا و ملیکا شریفی نیا می باشد که هر دو دخترش هم بازیگر هستند.

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلوزیون است و در سال ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه ازاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می باشد.

او ازدواج کرده است. همسرش ورقا عامری است و پسری به نام ایلیا دارند. ورقا عامری همسر خانم کمند امیر سلیمانی در رشته عکاسی تحصیل کرده است. این دو زوج هنرمند دو استودیو در تهران دارند که مدیر یکی از آن‌ها خانم امیر سلیمانی می‌باشند.

کمند امیرسلیمانی با بازی در نقش آذر در سریال پدرسالار به شهرت رسید. او به دلیل بازی در سریال همسایه ها بسیار مشهورتر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا