سریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران و نقش هایشان در سریال روزهای بی قراری ۲

مجله اینترنتی کولاک:فصل دوم مجموعه «روزهای بی قراری» به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی بعد از اتمام «بر سر دوراهی»؛ سریال نوروزی شبکه دو؛ روانه آنتن خواهد شد.

بیوگرافی بازیگران و نقش هایشان در سریال روزهای بی قراری ۲

 

 

گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در فصل بهار به ترتیب سریال های «بر سر دوراهی» به تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی، «روزهای بی قراری» به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی و «دلدار» کاری از برادران محمودی به عنوان سریال رمضانی را تقدیم مخاطبان شبکه دو سیما خواهد کرد.

 

اسامی بازیگران سریال روزهای بیقراری و نقش هایشان

ابوالفضل پورعرب در نقش کاویان / پژمان بازغی در نقش فرهاد / الهام حمیدی در نقش رها / سارا صوفیانی در نقش سارا / کامران تفتی در نقش منصور / بهنوش بختیاری / حمیدرضا ابراهیمی / مریم خدارحمی / والیه علوی / عطیه غبیشابی / حمیدرضا هدایتی / حسام منظور / فاطمه واحدی / زهرا برومند و … بازیگر خردسال سمیه فانی

 

بیوگرافی الهام حمیدی در نقش رها

الهام حمیدی (زاده ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.

در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما گردید. از مجموعه‌های تلوزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد.او در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷ در سن ۴۱ سالگی خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود اعلام داشت.

بیوگرافی پژمان بازغی در نقش فرهاد

پژمان بازغی  ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است.بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در سریال آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و سریال گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد. همسر او مستانه مهاجر از تدوین‌گران سینمای ایران است

به عنوان مجری در چند برنامه تلویزیونی از جمله: چند درجه، کودک شو و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ شبکهٔ دو سیما حضور داشته‌است.

بیوگرافی سارا صوفیانی در نقش سارا

 

سارا صوفیانی بازیگر زن متولد ۲۶ فروردین ماه ۱۳۶۴ در شهر مشهد می باشد و اکنون ۳۱ سال سن دارد.سارا صوفیانی

تحصیلات :وی دارای دکترای تاریخ اسلام است و فارغ التحصیل این رشته شده است.

وی دوران دبستان به بازیگری علاقه داشته تا اینکه در سال ۱۳۷۷ برای بازی در نمایش نگین انتخاب و وارد هنر می شودو با گذشت ۸ ماه از قعالیت هنری به هفدهمین جشنواره تئاتر فجر راه پیدا می کند.

سارا نازپرور صوفیانی علاوه بر فعالیت هنری تحصیلات خود را در رشته مورد علاقه اش تاریخ تمدن ادامه می دهد و پس از اخذ لیسانس در سال ۸۷ از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آذر ماه سال ۸۸ با دفتر آفاق فیلم با مدیریت امیرحسین شریفی آشنا و با بازیگری در سریال خانه بی پرنده بازیگری را شروع میکند.

سارا سوفیانی در سال ۸۹ با امیرحسین شریفی ازدواج کرده است و متاهل است.امیرحسین شریفی (زاده ۵ اردیبهشت ۱۳۳۶ – خاتون آباد، اصفهان) بازیگر و تهیه کننده سینما اهل ایران است.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا