تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران و نقش هایشان در سریال سلام آقای مدیر

مجله اینترنتی کولاک: سریال سلام آقای مدیر به کارگردانی علیرضا توانا در ۲۶ قسمت برای شبکه دو سیما تولید شده است.

سلام آقای مدیر

در سریال سلام آقای مدیر بازیگرانی از جمله داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، علی اوسیوند، روزبه حصاری،ایوب آقاخانی، سمند جاهدی، اتابک نادری، ارسلان قاسمی، سوگل طهماسبی، سیما خضرآبادی، مهسا هاشمی، وحید نفر، محسن بهرامی، دانیال نوروش، پوریا ایمانی، پوریا رستمی، محمد مختاری، فریبا جدیکار، سولماز نادری،شیدا یوسفی، بهناز بستان دوست، نیکی مظفری،مجید اکبری، سالار بابابیگلو، فرزین محدث، پیام ملک زاده، حمید معدن کن، هاشم تفکری بافقى، روزبه سیاه منصورى، شهرام ربیعى، مهدى عبدلى، امیرحسین بهاء الدینى، غزاله اکرمى، آرزو رضایى، نغمه عسگرى و… به ایفای نقش پرداخته اند.

بیوگرافی ارسلان قاسمی

بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی (اول خرداد ماه سال ۱۳۷۴ در تهران) متولد شد. او تاکنون علاوه بر چند فیلم سینمایی در مجموعه‌های تلویزیونی یوسف پیامبر در نقش کودکی بنیامین و در چشم باد در نقش کودکی بیژن نیز بازی کرده‌است. قاسمی نخستین بار در سن هفت سالگی در مجموعه تلویزیونی در چشم باد در نقش کودکی بیژن (پارسا پیروزفر) به بازی پرداخت. فیلم‌برداری این سریال از سال ۱۳۸۲ آغاز شد.او در فیلم جعبه موسیقی (فرزاد مؤتمن) نقش اصلی را به‌عهده داشت.

پدر ارسلان مدیر عامل شرکت کشتیرانی پرشیا اهرام است و مادرش هم مدیر مهد کودک است.دو خواهر دارد که یکی ۱۰ سال و یکی دیگه ۱۲ سال از ارسلان بزرگترند و ارسلان فرزند آخر خانواده است.

ورود ارسلان به سینما از طر یق خانم بهاره رهنما که از دوستان صمیمی مادر ارسلان هستند انجام شد.

با اینکه به واسطه کار، گاهی از رفتن به مدرسه و حضور در کلاسها باز می ماند – اما جزء شاگرد های زرنگ کلاس است.

از بین بازیگران هم سن و سال با ترلان پروانه – علی شادمان و پوریا ابراهیم پور رفت و آمد خانوادگی دارد.

پدر ارسلان مدیر برنامه هایش است.

بیوگرافی سوگل طهماسبی

بیوگرافی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیون ایران است و متولد ۲۵ بهمن سال ۱۳۶۴ در شهر اهواز است و اصلاتا بختیاری است. سوگل دو خواهر بنام ساغر و سحر و یک برادر بنام سینا دارد ، پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده و در حال حاضر با مادرش زندگی می کند..

او در شهر اهواز بزرگ شده است و فوق دیپلم گرافیک دارد. سال اول دبیرستان در اهواز موفق شد که جایزه از جشنواره تئاتر استان بگیرد. داور این جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری هم در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب به عنوان نخستین تجربه حرفه ای بازیگری اش انتخاب شد.

سوگل فعالیت هنری و بازیگری اش را از سال ۱۳۸۱ با بازی در سریال روزگار قریب به کارگردانی کیانوس عیاری شروع کرد.

سوگل با بازی در سریال فاصله ها در سال ۱۳۸۹ توانست به شهرت برسد و بسیار دیده شد.

بیوگرافی مهسا هاشمی

بیوگرافی مهسا هاشمی

مهسا هاشمی بازیگر ایرانی زاده ۱۸ فروردین سال ۱۳۷۷ در شهر تهران است. او بک برادر به نام مهدی دارد.

مهسا هاشمی در حال حاضر دانشجوی رشته مهندسی عمران است.

مهسا هاشمی زمانی که فقط ۵ سال داشت در یک تیزر تبلیعاتی بازی کرد. بعد از مدت کوتاهی، که استعداد و توانایی هنری اش را نشان داد، توسط شاهد احمدلو در سال ۸۷ در فیلم بهار قبل و بعد ایفای نقش کرد.

مهسا هاشمی با وجود سن کمی که داشت توانست با بازیگرات معروفی مانند علیرضا خمسه، نیکی کریمی، حمید گودرزی و … همبازی شود.

مهسا هاشمی در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

بیوگرافی شیدا یوسفی

بیوگرافی شیدا یوسفی

شیدا یوسفی بازیگر ایرانی متولد ۲۰ اذر سال ۱۳۶۵ در شهر تهران است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد.

او کارگردان، منشی صحنه و بازیگر است.

نخستین سریالی که در آن بازی کرد سریال بچه مهندس بود. او در سریال ممنوعه، سه نفر روی خط و پوست موز هم ایفای نقش کرده است. در سریال ممنوعه در نقش نگین بازی می کند.

وی همچون «ممنوعه»، «بچه مهندس»، «سه نفر روی خط»، «پوست موز»، «رگ خواب»، «پارادایس»، «این سیب هم برای تو»، «یاسین»، «نقش نگار»، «آقای الف»، «سگ‌های پوشالی»، «هیچ کجا هیچ کس»، «رسوایی»، «گهواره‌ای برای مادر»، «چگونه میلیاردر شدم»، «بوی گندم / این جا تاریک نیست»، «هایلایت» به عنوان «بازیگر»، «دستیار اول کارگردان»، «منشی صحنه»، «برنامه‌ریز»، «دستیار برنامه‌ریز» حضور داشته است.

بیوگرافی نیکی مظفری

بیوگرافی نیکی مظفری

نیکی مظفری متولد شهریور ماه سال ۱۳۶۶ می باشد.به گفته خودش سطح تحصیلاتش کاردانی است و کارش طراحی صحنه و لباس و در کارهای دفتر با پدرش که “مجید مظفری” از بازیگران مرد ایرانی می باشد همکاری می کند . وی نیز در کلاس های مرحوم سمندریان نیز برای بازیگر شرکت کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا