چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی دکتر مهرناز اسدی متخصص ریه + عکس، اینستاگرام و آدرس مطب

دکتر مهرناز اسدی کارشناس تلویزیون کیست؟ + بیوگرافی دکتر مهناز اسدی متخصص ریه به همراه عکس، اینستاگرام و آدرس مطب دکتر و نحوه نوبت دهی.دکتر مهرناز اسدی قراباغی فوق تخصص ریه و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران است. وی علاوه بر رتبه برتر تحصیلات عالیه در کشور ، گواهی بین المللی ریه از انجمن ریه اروپا نیز نیز دارد. زمینه اصلی حرفه ای فعالیت دکتر مهرناز اسدی تشخیص و درمان سرطان های ریه و روش های فوق پیشرفته نمونه برداری از ضایعات ریوی است.

تشخیص و درمان بیماران مبتلا به فیبروز ریه و عوارض ریوی ناشی از بیماری های روماتیسمی و بیماری های ریوی در زمینه انواع تومور ها و سرطان های غیر ریوی از شاخص های حرفه ای وی میباشد. ایشان در زمینه اقدامات تشخیصی درمانی نظیر بیوپسی به روش فریز کردن ؛استنت گذاری ریه؛ درمان برونکوسکوپی تنگی های تراشه و تومور های ریوی و نمونه برداری با روش سونوگرافی یا ایباس تخصص دارند.ایشان در کارنامه خود افتخار شاگردی اساتیدی چون آقای دکتر عنایت صفوی را دارند . خانم دکتر اسدی علاوه بر ویزیت بیماران در مطب در بخش ای سی یو ریه بیمارستان امام خمینی تهران و بیمارستانهای ساسان نیز فعالیت دارند.

بیوگرافی دکتر مهرناز اسدی
بیوگرافی دکتر مهرناز اسدی

 

آدرس مطب

تهران – بلوار کشاورز – تقاطع کارگر – جنب کتاب آمه – پلاک ۳۰۶ – طبقه اول – واحد اول

تلفن های تماس

۰۲۱-۶۶۹۰۱۴۸۱
۰۹۱۹۷۱۷۹۵۱۱
۰۹۱۹۷۱۷۹۵۱۱

آدرس اینستاگرام

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ما هیچ… ما نگاه…
    لطفا همه ویروس بگیرید و ۱ درصد بمیریم (طبق آمار کشورهای پیشرفته مثل چین) یعنی ۸۰۰ هزار نفر. چیزی نیست!!!
    فقط لطفا یک چهارم یک چهارم بمیریم همه یهو نمیریم…چون آرامستان ها هم یکباره توان دفن این حجم انسان را ندارد جا هم ندارد…
    بهرحال امیدوارم ایشان بسیار خسته باشند و دیگر بازدهی برای ادامه مصاحبه را هم نداشته باشند و باید به استراحت بروند…وگرنه سوادش را دارد که آن هم امیدوارم… فوق تخصص ریه چنین حرفی بزند وای بر مردم عادی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا