چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی سحر ولدبیگی+ عکس های جدید

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی سحر ولدبیگی+ عکس های جدید

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سحر ولدبیگی (زاده ۱ تیر۱۳۵۶، تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است.

وی دختر مسعود ولدبیگی و همسر نیما فلاح است.

وی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.

خانم سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند.

اولین بار از همین کلاس ها با سریال سلام زندگی در سال ۷۶ وقتی ۲۰ ساله بود وارد تلویزیون شد.

و فیلم ازدواج غیابی در سال ۷۹ اولین تجربه حرفه ای او در سینما بود.

ولدبیگی با سریال دختران در سال ۱۳۸۰ شناخته شد.

وی یکسال بعد در سریال پشت کنکوری‌ ها و بخصوص سریال پاورچین مهران مدیری به شهرت رسید.

فیلم سینمایی

  1. مجرد ۴۰ ساله۱۳۹۳
  2. شهر موشها ۲-۱۳۹۳
  3. یک فراری از بگبو۱۳۹۰
  4. خاله سوسکه۱۳۸۸
  5. اگه می تونی منو بکش۱۳۸۶
  6. اگه می‌تونی منو بگیر۱۳۸۵
  7. قلقلک۱۳۸۴
  8. ازدواج غیابی۱۳۷۹


 

ویدیویی خانگی سحر ولدبیگی

دامادی به نام صفر (۱۳۸۹)
رالی ایرانی (۱۳۹۱)
شوخی کردم مهران مدیری (۱۳۹۲)
سیگنال موجود است مهدی مظلومی (۱۳۹۴)
عطسه مهران مدیری (۱۳۹۴)

تله فیلم سحر ولد بیگی

من پلیس نیستم (۱۳۹۰)
چشماتو ببند (۱۳۸۹)
کادوی در به در (۱۳۸۸)
فرشته نزدیک است (۱۳۸۸)
سکه‌های شانس (۱۳۸۸)
قاتلین پیرمرد (۱۳۸۷)

اینستاگرام سحر ولدبیگی

پیج اینستاگرام سحر ولدبیگی به آدرس زیر فعال میباشد.

https://www.instagram.com/saharvaladbeygi

گفتگو با زوج هنری سینمای ایران

آقای فلاح، خانم ولدبیگی چه ویژگی هایی داشتند که او را به عنوان شریک زندگی تان انتخاب کردید؟
عشق و علاقه ای که بین ما وجود داشت و شناختی که از یکدیگر به دست آورده بودیم باعث شد به انتخاب یکدیگر پاسخ مثبت بدهیم. البته بعد از داستان عشق و علاقه به تفاهم اخلاقی رسیدیم و فهمیدیم که می توانیم با هم زیر یک سقف زندگی کرده ومشکلاتمان را با یکدیگر حل و فصل کنیم، همه این نکات باعث ازدواجمان شد.

 یعنی از عشق و علاقه متقابل به درک متقابل و تفاهم رسیدید؟
حتما، واقعا مهمه.

 آقای فلاح به نظر شما خانم ولدبیگی همسر آرام و صبوری هستند؟
بله، صددرصد همین طور است. بالاخره زندگی با نیما، صبوری بسیاری می خواهد. من مجموعه ای از صفات خوب را در وجود ایشان دیدم. صفاتی که مکمل شخصیت من خواهد بود. اگر چه نمی توان هر خصوصیت اخلاقی را تک به تک توضیح داد، اما در کلیت فکر می کنم ما کامل کننده یکدیگر هستیم، اما بیشتر از همه اینها صبر و صداقت همسرم دوست داشتنی است.

 نظر شما چیست خانم ولدبیگی؟
البته من کاملاشخصیت آرامی دارم اما بعضی وقتها به شدت شیطنت هایم اوج می گیرد و مدام حرف می زنم.

 با زوج های دیگر بازیگر در ارتباط هستید؟
بله. با خیلی از بازیگران مثل امین حیایی و همسرش و شهاب حسینی وهمسرش ارتباط خوبی داریم و هرازگاهی رفت وآمد هم می کنیم.
وقتی ازخانواده بازیگران در مورد مشکلات و دغدغه های زندگی شان می پرسیم آنها رضایت کاملی از وضعیت زندگی خود ندارند .

خانم ولدبیگی، حالاکه هر دوی شما در این عرصه فعال هستید چقدر با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنید؟
چون من و نیما همکار هستیم فشارهای کاری یکدیگر را به خوبی درک می کنیم. برخی اوقات نیما فیلمنامه ای را می خواند و آن را دوست ندارد و دچار چالش می شود و یا در محل کار از چیزی ناراحت می شود، من هم دقیقا چون این احساسات را تجربه کرده ام می دانم که او چه می گوید وکاملااو را درک می کنم. در ابتدا سعی می کنم او را آرام کنم، چون طبق شناختی که از او دارم می دانم که باید اول از همه آرامش داشته باشد تا بتواند به راحتی و درست تصمیم بگیرد.

 آقای فلاح، شما با همسرتان هم عقیده اید؟
بله دقیقا، چون هیچ آدمی نمی تواند درعصبانیت تصمیم بگیرد. به نظر من مهمترین اتفاق در ازدواج ما تفاهم بوده و هست. چون هر دو در یک حرفه فعالیت می کنیم به راحتی مشکلات کاری یکدیگر را درک می کنیم، در صورتی که اگر یکی از ما در این حرفه فعالیت نداشت شاید قدری این درک کردن سخت تر می شد اما در حال حاضر هر دوی ما با این روند کار آشنایی کامل داریم و فکر می کنم در زندگی مشترک امر بسیار مهمی است، چرا که شاید به خاطر این کار شبها دیر به منزل برویم و یا در شهرستان ها بازی داشته باشیم و از این قبیل مسائل.

 در منزل عصبانی هم می شوید؟
کم اتفاق افتاده.

 خانم ولدبیگی، آقای فلاح در منزل عصبانی می شوند؟
هیچ وقت ندیده ام که نیما خیلی زود عصبانی شود. من دیرعصبانی می شوم اما اگر بشوم خیلی بد عصبانی می شوم.

 آقای نیما فلاح ، فکر می کنید اگر روزی سیمرغ بگیرید چه حسی داشته باشید؟
خیلی خوشحال می شوم. درست است مسئولیتم سنگین تر می شود و حواسم باید به کارهای بعدی ام باشد اما دوست ندارم مغرور شوم، چون طاقت حرف های مردم را ندارم. پس باید خوش بدرخشم و با دلی مهربان و خوشرویی به سیمرغ فکر کنم.

 تا به حال با یکدیگر دعوا هم کرده اید؟
نیما فلاح: نه به آن صورت . ممکن است بین ما اختلافی پیش بیاید وقطعا این اختلافات در میان اغلب زن و شوهرها وجود دارد. نمی خواهم خودم و خانواده ام را چشم بزنم یا از خودمان تعریف وتمجید کنم، اما مسئله ای که وجود دارد و دوستان ونزدیکان می گویند این است که ازدواج ما دو نفر را اتفاق خوبی می دانند. این را هم در نظر بگیرید که ما تازه اول راه هستیم. من دوستانی را می بینم که بعد از سالها زندگی مشترک از هم جدا شده اند.

 نظر شما هم همین است خانم ولدبیگی؟
ایشان در همه حال سعی می کند رعایت حال مرا بکند و من هم تا جایی که امکان داشته باشد رعایت حال او را می کنم. فکر می کنم نیما نیمه گمشده زندگی من بود که به او رسیدم.

 کمی از حرفه بازیگری تان بگویید واینکه آیا اگر به همدیگر نمی رسیدید تا به حال این قدر موفق بودید؟
نیما فلاح: سالهاست که من بازیگرم و در این سالها نقش های متفاوتی بازی کرده ام، پله های ترقی را کم کم طی کردم. اگر حالابه چنین جایگاهی رسیدم ابتدا لطف خداوند و سپس کمک خانواده ام بوده است. شاید بدون کمک همسرم موفق نبودم. من با کامل شدن ادامه پیدا کردم و دارم این مسیر را طی می کنم. نگاه من به گذشته تغییر کرده وامید وانگیزه به زندگی من تزریق شده و از خدا می خواهم همیشه همسرم را برای من نگه دارد تا هیچ وقت امید و انگیزه ام را از دست ندهم. در حال حاضر جایگاهم را دوست دارم و امیدوارم خداوند همیشه پشتیبان من باشد و فراموشم نکند.

 خانم ولدبیگی فکر می کنید همسر خوب داشتن نعمت است؟
بله، حتما یک نعمت بزرگ است که من از آن برخوردارم و به همین خاطر خداوند را شاکرم، اینکه همدمی به من بخشید تا با او به سقف آرزوهایم برسم، قدردان او هستم.

 نیما فلاح به عنوان یک مرد ایرانی، تعصب و غیرت خاصی نسبت به همسرش وکارهایش دارد؟
کلمه غیرت شاید در قدیم معنایی این چنین داشت، اما من به آن می گویم علاقه، البته نه تنها من بلکه خیلی از انسان ها درگیر این قضیه هستند، قدیم ها به این نوع برخورد در خانم ها حسادت گفته می شد و در آقایان غیرت. شاید علاقه به شکل نادرست باعث آزار و اذیت شخص شود ولی واقعیتش عشق و علاقه و اهمیت دادن به طرف مقابل است.

 در طول زندگی هنری تان تا به حال به شهرت هم فکر کرده اید؟
سحر ولدبیگی : نه، چون بعد از این همه سال دیگر مردم چهره ما را می شناسند. من بیشتر به پیشرفت در کار فکر می کنم تا به شهرت. هیچ وقت هم مغرور نشده ام، اما در مقطعی از زمان بسیار ازاین شهرت لذت می بردم. در حال حاضر شهرت اصلادغدغه ام نیست و به آن فکر نمی کنم.

 سوء استفاده از شهرت چطور؟
بعضی اوقات من نمی خواهم سوء استفاده کنم اما برخوردها پیش می آورند. مثلادر بانک تا مرا می بینند زودتر کارم را انجام می دهند.

 نظر شما درباره شهرت چیست آقای فلاح؟
به نظر من شهرت چیز خوبی است، چون عشق وعلاقه دیگران را نسبت به خود می بینی، اما فکر می کنم هردوی ما، بازیگری را برای نفس بازی می پسندیم.

 خانم ولدبیگی، به سنت ها هم پایبند هستید؟
صددرصد. من بسیار سنتی هستم، پیشینه ها را دوست دارم، سنت را هم خیلی می پسندم.

 آقای فلاح، ساده زیستی را می پسندید یا اهل تجملات هستید؟
خیلی اهل تجملات نیستم، ترجیح می دهم ساده باشم.

 احساس شما بعد از ازدواج از اینکه همسرتان در کاری با شما همبازی باشد چیست؟
ولدبیگی : البته در نوع بازی و حسی که من در نقش دارم نمی توان گفت تاثیر دارد، اما وقتی فکر می کنم که همسرم در محل کارم کنار من است راحت تر بازی می کنم و احساس امنیت بسیاری دارم.یعنی هوایم را در محل کارم دارد و من این حالت را دوست دارم.

 آقای فلاح، گاهی بازیگران می گویند که وقتی نقش یک آدم مثبت یا منفی را بازی می کنند آن قدر در نقش فرو می روند که تا مدت ها بعد از اتمام کار ویژگی های آن شخصیت دست از سرشان برنمی دارد. برای شما هم این احساس وجود دارد؟
مثلاوقتی نقش یک مرد پرخاشگر را بازی می کنید. البته صددرصد این اتفاق می افتد. مثلاهمین پرخاشگری که گفتید، هیچ شخصیتی نیست که بازیگر آن را کار کند و تاثیراتش در او باقی نماند. ممکن است یک نقش به لحاظ قوی بودن در شخصیت پردازی تا مدت زیادی تاثیرش در بازیگر باقی بماند. خیلی از برخوردهای نامتعارف بازیگران در زمان برخورد با تاثیرات شخصیت هایی است که بازی کرده اند، چون این تاثیرات به لحاظ روانی هنوز در آنها وجود دارد.

 خانم ولدبیگی، در ارزیابی کارنامه خود روند فعالیت دراین سال ها را چطور بررسی می کنید؟
اکثر کارها اجرایی است، من هم سعی کرده ام کارم را کامل و جامع انجام دهم. با توجه به اینکه از حرفه ای ترین اصول پیروی کرده ام، آنچه که سهم من بوده شک ندارم به درستی انجام شده است و تلاشم را کرده ام اما بخش هایی از کار، دیگر دست من نیست. شما به عنوان یک بازیگر تا زمانی که کار جلوی دوربین و در حال تصویربرداری است می توانید فعالیت کنید، نظر یا پیشنهاد دهید و اگر احساس کردید کار خوب نشده با صحبت با کارگردان جهت بهبود فعالیت کنید ولی از زمانی که دوره تولید تمام می شود و برای تدوین و اکران یا پخش می رود دیگر دست شما نیست واز توان بازیگر خارج است. در نهایت آنچه که دیده می شود تلفیقی از هر دو بخش است.

 به نظر شما چرا پایه های زندگی برخی از زوج های هنرمند بعد از مدتی سست می شود؟
نیما فلاح: به عقیده من وقتی یک بازیگر در قالب یک شخصیت قرار می گیرد، نمی تواند از آن شخصیت و نقشش خارج شود و این اختلاف ها به وجود می آید.

 منتقد کارهای یکدیگر هم هستید؟
سحرولدبیگی : بله بسیار زیاد، زندگی حرفه ای ما از زندگی شخصی ما تفکیک شده است. در انتخاب کارهایمان از یکدیگر راهنمایی می گیریم و زور و اجبار در زندگی مان معنایی ندارد که اگر من شریک زندگی تو هستم باید این کار را انجام دهی و یا من دلم نمی خواهد که چنین و چنان کنی . هیچ وقت به این شکل نبوده است. ما در همه چیز شریک زندگی هم هستیم و این شریک بودن، شناخت ما را نسبت به هم بیشتر می کند.

 بزرگترین نقطه مشترک شما چیست؟
نیما فلاح: فکر می کنم صداقت. هر دوی ما بایکدیگر صادق هستیم، چیزی را از هم پنهان نمی کنیم و به هم دروغ نمی گوییم.
سحر ولدبیگی: البته به جز صداقت، درک متقابل هم هست، ما همدیگر را به خوبی می فهمیم. به نظر من بعد از این نکته ها، محبت هم نکته ای اساسی است. اگر در زندگی مشترک صداقت و درک متقابل باشد اما محبت وجود نداشته باشد پایه های زندگی سست می شود، چون محبت به زندگی رنگ و بو می دهد.

 صحبت های پایانی شما.
سحر ولدبیگی: امیدوارم تمام زوج های هنرمند همیشه برای هم بمانند و هیچ وقت در زندگی شان مشکلی نداشته باشند.
نیما فلاح: در این گفتگو، سحر مرا خیلی شرمنده کرد. امیدوارم لیاقت تعریف های او را داشته باشم. همسرم تمام زندگی من است.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی سحر ولدبیگی+ عکس های جدید

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا