چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی سوربی جیوتی بازیگر نقش “زویا فروغی” در سریال هندی قبول می‌کنم+عکس

مجله اینترنتی کولاک، سمیرا فیض آبادی: سوربی جیوتی بازیگر شناخته شده مدیوم  تلویزیون به خاطر بازی در سریال‌ هندی قبول می‌کنم و «نگین» به شهرت رسید.  او متولد ۲۲ می ماه سال ۱۹۸۸ میلادی در ایالت پنجاب است.  او مدرک کارشناسی ارشد در رشته  زبان انگلیسی دارد. شانو جیوتی خواهر اوست.

سوربی جیوتی بازیگر سریال هندی قبول می کنم
سوربی جیوتی بازیگر سریال هندی قبول می کنم

سوربی فعالیت خود را با تئاتر محلی آغاز کرد. او در رادیو هم فعالیت دارد. او از سال ۲۰۱۰ به صورت حرفه‌ای شروع به کار کرده و سریال‌های تلویزیونی متعددی به ایفای نقش پرداخته است. سوربی جیوتی در سال ۲۰۱۲ در سریال «قبول می‌کنم» در نقش زویا فروغی بازی کرد.

او به خاطر بازی در این سریال جایزه بهترین اجرای سال را از جشنواره آکادمی تلویزیون هند و جایزه بهترین بازیگر زن تازه وارد را از جشنواره زی گولد  در سال ۲۰۱۳ دریافت کرد. او همچنین جایزه بهترین زوج هنری سال را همراه کارن سینگ گرول در سال ۲۰۱۴ دریافت کرد. در سال ۲۰۱۴ او نقش یک دو قول به نام‌های سحر و صنم را بازی کرد.

جیوتی در سال ۲۰۱۷ در یک اثر تریلر جنایی به نام  Koi Laut Ke Aaya Hai در نقش یک دختر متمول از خانواده‌ای ثروتمند را بازی کرد. او در این فیل نقش مقابل شعیب ابراهیم را بازی کرده است. و از سال ۲۰۱۸ تاکنون مشغول بازی در سریال پرطرفدار «نگیین»‌در نقش دختری به نام بلا است.

جیوتی حضوری کوتاه و کم رنگ در هر سینمای بالیوود در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ در سه فیلم داشته است.

سوربی که با سریال هندی قبول می‌کنم به شهرت رسیده است  مدتی است با بازیگر معروف سینما و تلویزیون هند، سومیت سوری وارد رابطه شده است و زندگی عاطفی او در راس اخبار قرار گرفته است. گفته می‌شود تقریبا ۴، ۵ ماه از ارتباط این دو چهره شناخته شده می گذرد. سوربی بعد از نزدیک شدن به سومیت سوری از فضای مجازی فاصله گرفته و بیشت وقتش را در کنار سومیت سپری می‌کند.

 

سوربی جیوتی
سوربی جیوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا