چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی مهدی جاوید ستاره مشهدی دنیای فوتسال + عکس و زندگی شخصی

بیوگرافی مهدی جاوید ستاره مشهدی دنیای فوتسال به همراه عکس و زندگی شخصی مهدی جاوید همچنین آمار گلزنی ها و اطلاعات تکمیلی این بازیکن. مهدی جاوید یک از فوتسالیست های تیم ملی فوتسال ایران است که ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۶۶ در مشهد به دنیا آمد. مهدی جاوید در بیش از ۶۰ بازی ملی برای ایران به میدان رفته‌ است. مهدی جاوید از اصلی ترین ارکان موفقیت تیم ملی در جام جهانی کلمبیا درسال ۲۰۱۶ بود و در لیگ برتر ۹۵ عنوان آقای گلی و قهرمانی را با تیم گیتی پسند اصفهان کسب کرد.

بیوگرافی مهدی جاوید
بیوگرافی مهدی جاوید

جاوید ابتدا فوتبال را به عنوان ورزش حرفه‌ای انتخاب کرد و بعد چند سال بازی فوتبال در سنین جوانی و در سال ۱۳۸۵ رو به فوتسال آورد به تیم فوتسال علم و ادب مشهد پیوست.

وی از همان ابتدای فوتسال خود خوش درخشید و پس از آن به خدمت سربازی رفت. بازگشت دوباره جاوید به لیگ برتر همراه با درخشش فوق‌العاده وی در تیم علم و ادب و دعوت شدن به تیم ملی فوتسال بود و وی پس از سه فصل موفق در علم و ادب که هرساله در بین گلزنان برتر لیگ بود به فولاد ماهان اصفهان پیوست و همراه این تیم روزهای خوبی را سپری کرد.

جاوید پس از منحل شدن فولاد ماهان به شهید منصوری قرچک پیوست و برای این تیم در فضل گذشته ۲۰ گل به ثمر رساند و ۲۰ پاس گل داد و بهترین بازیکن لیگ گذشته لقب گرفت وی برای فصل جاری لیگ برتر به تیم فوتسال گیتی پسند پیوست و همراه این تیم نایب قهرمان آسیا شد. اولین بازی ملی وی در برابر اسلوونی بود. مهدی جاوید ازدواج کرده و متاهل است.

جاوید همچون بسیاری از فوتسالی های دیگر از فوتبال وارد فوتسال شده و می‌گوید از این تصمیمش پشیمان نیست. ملی پوش فوتسال که در ابتدای راه سه هدف برای خود انتخاب کرده بود، تنها یک هدف دست نیافته دیگر دارد و آن هم بازی در فینال جام جهانی است. جاوید هر چند با شکستن چند رکورد، سال رویایی را با گیتی پسند پشت سرگذاشت و به کفش طلای مسابقات رسید اما برخی اتفاقات باعث شده تا در بهترین دوران ورزشی اش بگوید حالش خوب نیست.

مهدی جاوید، ستاره مشهدی فوتسال ایران در سال ۹۹ خورشیدی هشتمین بازیکن برتر جهان شد. این بازیکن چندی قبل عنوان بهترین بازیکن فوتسال قاره آسیا را به «توموکی یوشیکاوا» ژاپنی واگذار کرد.

مهدی جاوید درباره انتخاب بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا و کسب این عنوان توسط توموکی یوشیکاوا ژاپنی اظهار داشت: من خودم اصلاً امسال به دریافت این جایزه امیدوار نبودم. سال قبل این عنوان در دستان من بود، ولی به من داده نشد. من سال قبل قهرمانی جام ملت‌ها، بهترین بازیکن ایران،‌ آقای گل ایران،‌ بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا،‌ آقای گل جام باشگاه‌های آسیا و مقام سومی تیمی این مسابقات را با تیم بیروتی به دست آوردم،‌ وقتی با این همه عنوان پارسال به این جایزه دست پیدا نکردم،‌ امسال قطعاً این اتفاق برای من نمی‌افتاد.

هر چند به لحاظ فنی امسال هم مانند سال‌های قبل عملکرد درخشانی داشتم و به لحاظ آماری این را اثبات کردم. بازهم با این وجود وقتی کاندیدا شدم مثل روز برایم روشن بود که به‌عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب نمی‌شدم.

وی در مورد انتخاب بازیکن ژاپنی به عنوان بهترین بازیکن آسیا تصریح کرد: او هم بازیکن شایسته‌ای است و با تیمش قهرمان باشگاه‌های آسیا شد، ولی با اتفاقاتی که سال‌های قبل افتاده بود به این مراسم خوش‌بین نبودم و پیش‌بینی‌ام هم درست از آب درآمد.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان و کاندیدای کسب عنوان برترین بازیکن آسیا در مورد اینکه آیا پیش از مراسم به او اعلام شده بود که به‌عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب نشده است،‌ گفت: در فوتسال فقط نفر برنده را به مراسم دعوت می‌کنند و چه امسال و چه سال قبل هیچ دعوت‌نامه‌ای برای من ارسال نشد و از دو هفته قبل مشخص بود که این عنوان به من نخواهد رسید.

جاوید درباره اینکه همواره حرف و حدیث فراوانی پیرامون انتخاب برترین بازیکن فوتسال آسیا مطرح می‌شود بیان کرد: من سال قبل خیلی شفاف صحبت کردم و دوست ندارم دوباره تکرار کنم. به‌هرحال عنوان مرد سال آسیا یک عنوان فردی است، من هم سال قبل و امسال آماری را به ثبت رساندم که در آسیا بی ‌نظیر بود و کسی نزدیک به این آمار هم نبود. با این وجود این اتفاق دیگر برای من دغدغه‌ای نیست.

وقتی سال قبل با این همه عنوان تیمی و فردی نتوانستم به‌عنوان مرد سال آسیا انتخاب شوم، دیگر این عنوان جایگاهی نزد من ندارد. بعد از اتفاقی که سال قبل افتاد، امسال هم سعی کردم و خودم را در اوج نگه داشتم و قطعاً سال‌های بعد هم تا زمانی که بتوانم تلاش می‌کنم در بهترین سطح باشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا