موسیقیموسیقی جهان

بیوگرافی میریام فارس خواننده مشهور لبنانی همراه عکس

میریام فارس خواننده مشهور لبنانی از سن پنج سالگی به فعالیت های هنری مشغول می باشد. این خواننده عرب پدرش خلبان است و در بیروت زندگی می کنند. وی علاوه بر خوانندگی در فیلم های سینمایی نیز حضور داشته است.

فعالیت هنری خود را از رقص باله در سن پنج سالگی آغاز کرد . در نه سالگی برای اولین بار در برنامه مواهیب الصغیره (استعداد های جوان) که از تلویزیون لبنان پخش می‌ شد شرکت کرد و برنده جایزه اول رقص شد. در نوجوانی به مدت چهار سال در هنرستان ملی موسیقی آموزش دید.

میریام متولد جنوب کشور لبنان می باشد و هم اکنون با خانواده خود در نیو روضه در شهر بیروت زندگی می کند. وی دو خواهر دارد که میریام خواهر وسطی است. میریام بجز آنکه یک خواننده خوب و زیبا است یک بالرین هم هست که خیلی زیبا باله می رقصد. و رولا، خواهرش مدیر برنامه‌ های اوست.

میریام فارس اولین آلبوم خود را در ۲۰ سالگی با عنوان “أنا والشوق” (من و دلتنگی) منتشر کرد. این آلبوم شامل هشت آهنگ بود که برای دو آهنگ “أنا والشوق” (من و دلتنگی) و “لاتسألنی” ( از من نپرس ) ویدئو کلیپ ساخته شد.

لازم به ذکر است که میریام بعد از کسب موفقیت‌ های زیاد در عرصه خوانندگی در یک فیلم لبنانی به نام “سیلینا” در یکی از نقش‌ اصلی ایفای نقش کرد. طی یکی از بزرگ‌ ترین نظرسنجی‌ های جهان عرب، به عنوان زیباترین خواننده زن عربی انتخاب شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا