چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی و عکس طناز دهقان بازیگر سریال دنگ و فنگ روزگار

مجله اینترنتی کولاک :طناز دهقان بازیگر خوش چهره و جذاب سریال دنگ و فنگ روزگار متولد دهه هفتاد است ، در ادامه با این بازیگر بیشتر آشنا شوید :

طناز دهقان متولد ۱۵ شهریور ۱۳۷۵، بازیگر است؛ در حال حاضر دانشجو است و تک فرزند خانواده می باشد از دوران کودکی وارد عرصه هنری شد، زبان انگلیسی اش خوب است و در حال حاضر تدریس هم میکند !

زندگینامه طناز دهقان بازیگر دنگ و فنگ روزگار :

زمانی که در ترکیه زندگی میکردند چهراش توسط ایرج قادری برای بازی در فیلمش بنام آکواریوم مناسب دیده شد اما امکان همکاری بنا بدلایلی نبود و این جرفه ای شد تا طناز دهقان به بازیگری جدی تر فکر کند.

بالاخره در ۷ سالگی در سریال شهریار به کارگردانی کمال تبریزی برای اولین بار جلوی دوربین رفت و در نقش شهرزاد دختر شهریار ایفای نقش کرد.

از ۵ سالگی در کلاس های زبان انگلیسی شرکت نمود و اکنور تسلط کامل به این زبان دارد و حتی تدریس نیز میکند، او فیلمنامه اختاپوس به کارگردانی سید جواد هاشمی را نیز زمانی که سوم دبیرستان بود ترجمه کرد.

حرفه ی هنری باعث نشده که در درسهایش افت تحصیلی داشته باشد؛ ابحال جزو شاگردان ممتاز بوده و رتبه اول کشوری در زبان و ریاضی را کسب نموده است واعتقاد دارد نباید از کسب علم و دانش غافل شد و یک بازیگر را دانش میتواند به مرحله ی شکوفایی برساند.

اسامی فیلم های طناز دهقان :

سریال شهریار،قلب های تقسیم شده،عطر سیب،غوغای دل،ایستگاه پایانی،قلاده های طلا،سریال بچه های ما،پرستو می آید، نوش دارو، قراری برای مرگ

آدرس پیج اینستاگرام طناز دهقان : tannazdehghan_actress

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا