چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی و عکس های جدید نفس بازغی دختر پژمان بازغی

بیوگرافی و عکس های جدید نفس بازغی دختر پژمان بازغی به همراه جدیدترین عکس های دو نفره نفس بازغی و پژمان بازغی و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. نفس بازغی دختر خوش چهره پژمان بازغی است ، او تنها فرزند پژمان بازغی و مستانه مهاجر است.نفس بازغی متولد سال ۱۳۸۷ است و اکنون ۱۰ سال سن دارد ، نفس بازغی  همچون پدرش  وارد دنیای بازیگری نشده و در حال درس خواندن است.

پژمان بازغی متولد ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره در تهران متولد می باشد . در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده است. پس از تولد ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ خانواده به تهران باز می‌گردند.

 

بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در سریال آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلمهایی همچون جوانی و بلوغ و سریال گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد. مستانه مهاجر (متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۳ در تهران)   همسر پژمان بازغی است. وی دانش‌آموخته رشته تدوین از دانشگاه سوره است. در ادامه عکس های جدید نفس بازغی را تماشا نمایید :

نوشته های مشابه

۳ دیدگاه

  1. برعکس حرف شما آدمای دهاتی بی اندازه بی جنبه ان تا پاشونو تو شهر میزارن خودشون و برهنه میکنن
    فکر میکنن واسه شهری شدن باید حجاب شونو بردارن بس که بی سواد ن و عقده ی دیده شدن دارن

    و این عکس کودکی دختر بازغی مربوط به الان نیست.

  2. دختر۱۴ ساله رو بی‌حجاب ریخته عکسهاش رو تو اینترنت!!!اگر کس دیگه بود ممنوع التصویر میشد.

    1. عزیزم شما دهاتیا این عقیده و نظر رو دارید وگرنه الان همه جا همین جوریه
      در ضمن ایشون خودش پدر و مادر داره میدونن ک چطوری کنترل کنن بچشون رو شما نمیخواد نگران حجاب اسلامی مردم باشی حواست ب زندگی خودت باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا