چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی و کارنامه کاری «لوئیز فن خال» سرمربی جدید تراکتورسازی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

بیوگرافی و کارنامه کاری «لوئیز فن خال» سرمربی جدید تراکتورسازی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

خارجی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

انتشار ویدئویی در فضای محازی که در آن لوئیز فن خال سرمربی نامی و هلندی که وعده حضور در ایران را می دهد باعث تعجب بسیاری از کاربران فضای مجازی و فوتبالدوستان شد.

در این ویدئو، فردی که مشغول رانندگی و فیلمبرداری با دوربین موبایل است، با لوئیز فن‌خال سرمربی هلندی و سرشناس فوتبال جهان در مورد ایران صحبت می‌کند و فن خال نیز در بخشی از صحبت هایش می‌گوید: «به زودی به ایران می‌آید.»

همین اتفاق ساده باعث شد شایعه حضور این مربی سرشناس روی نیمکت تراکتورسازی تبریز تقویت شود. در شرایطی که تراکتوری‌ها مشغول مذاکره با آژانس‌های معتبر جهان برای انتخاب سرمربی جدید خود هستند، ویدئوی منتشر شده از فن خال می‌تواند به نوعی شایعه حضورش روی نیمکت تراکتور را تقویت کند.

لوئیز فن خال سرمربی هلندی کیست؟

فن خال ۶۷ ساله سال ۱۹۵۱ در آمستردام هلند متولد شد. او یکی از مشهورترین مربیان هلندی دنیای فوتبال است.فن خال سابقه هدایت تیم های معتبری چون آژاکس آمستردام، بارسلونای اسپانیا، بایرن مونیخ آلمان، منچستریونایتد انگلیس و البته تیم ملی هلند را در کارنامه خود دارد.

اگر این اتفاق رخ بدهد و شایعات به واقعیت بدل شود، حضور فن خال در فوتبال ایران و تیم پرشور و پرستاره تراکتورسازی می‌تواند مهم‌ترین اتفاق سال ۹۷ فوتبال ایران لقب بگیرد؛ یک بمب واقعی که فوتبال کشورمان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

این پست توسط بخش خارجی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

بیوگرافی و کارنامه کاری «لوئیز فن خال» سرمربی جدید تراکتورسازی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا