سریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی کامل بازیگران سریال زیر همکف شبکه یک سیما+معرفی نقش ها

در این مطلب اطلاعاتی از بیوگرافی کامل بازیگران سریال زیر همکف نوشته شده است. این سریال طنز به کارگردانی بهمن گودرزی ساخته شده و روی آنتن شبکه یک سیما می رود. تهیه کنندگی این مجموعه تلویزیونی را در ۲۳ قسمت،  رضا جودی بر عهده داشته و نویسندگی آن را هم مهدی حمزه و احسان لطفیان انجام داده است. بیوگرافی بازیگران این مجموعه به شرح زیر است:

هومن شاهی

هومن شاهی معروف به هومن گامنو، بازیگر سریال زیر همکف متولد خرداد ۱۳۶۸ در تهران است و عرصه فعالیت او خوانندگی و بازیگری می باشد. سه ترم در دانشگاه آزاد کامپیوتر خوانده. بعد به این نتیجه رسیده که هم در حال تلف کردن وقت هست و هم پول.

چون هر چیزی که از کامپیوتر یاد گرفته تلاش خودش بود نه دانشگاه. در نهایت دیگر ادامه نداده. مادرش فرهنگی بازنشسته است او ۳۰ سال معلم دبستان بود پدرش محمود شاهی هم خواننده قدیمی کاباره و دامپزشک می باشد، گامنو اصالتا اهل دزفول می باشد. هومن شاهی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی کامل بازیگران سریال زیر همکف
بیوگرافی کامل بازیگران سریال زیر همکف

خاطره حاتمی

خاطره حاتمی بازیگر سریال زیر همکف متولد ۲۴ شهریور ۱۳۶۲در تهران  بازیگر سینما و تلویزیون است. حاتمی در دوران دبیرستان، دانش‌آموز رشتهٔ تجربی بود و در مقطع پیش‌دانشگاهی، رشتهٔ هنر را انتخاب کرد.

او همچنین دانشجوی کارشناسی روان‌شناسی بود؛ اما پس از مدتی انصراف داد. حاتمی پس از انصراف از دانشگاه، فعالیت هنری خود را به‌ صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۸۱ آغاز کرد و با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی فقط به خاطر تو به شهرت رسید.

خاطره حاتمی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. مادرش درباره او چنین گفته: دوست دارم خاطره ازدواجی موفق داشته باشد. قطعا اگر دخترم که تک فرزندم است از خانه برود به شدت دلتنگ او خواهم شد اما خوشبختی او یکی از بزرگترین آرزو های من است ضمن اینکه خیلی دوست دارم نوه داشته باشم.

عزت الله مهرآوران

عزت الله مهرآوران  بازیگر سریال زیر همکف متولد ۱۳۲۸ در مسجد سلیمان، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی دارای نشان درجه ۱ هنری از سوی وزارت علوم و وزارت ارشاد اسلامی (دکترا تئاتر)، دریافت صلاحیت هنری از اداره تئاتر در سال ۱۳۵۴ با ارزش کارشناس تئاتر در خوزستان است. او سال ها پیش ازدواج کرده است.

محمود جعفری

محمود جعفری بازیگر سریال زیر همکف متولد ۱۳۳۲ در تهران، بازیگر و نویسنده است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ می باشد.

وی کار بازیگری را در سال ۱۳۵۰ به عنوان یکی از مؤسسان گروه تئاتر کوچ آغاز نمود و بازیگری در سینما را از سال ۱۳۵۲ با فیلم «قیامت» به کارگردانی «هوشنگ حسامی» آغاز کرد. شروع کارگردانی او به سریال «آرزوی پر دردسر» به نویسندگی فرهاد توحیدی در سال ۱۳۷۴ برمی‌گردد.

وی در سال ۱۳۷۴ سریال «آرزوی پر دردسر» را به نویسندگی فرهاد توحیدی کارگردانی کرد. محمود جعفری سال ها پیش با طیبه میامی ازدواج کرد، خانم میامی از بازیگران سابق تئاتر بوده و خواهر مهدی میامی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

بهادر مالکی

بهادر مالکی بازیگر سریال زیر همکف متولد  ۱۳۶۱در تهران، صداپیشه و فارغ‌التحصیل رشته نمایش عروسکی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. مالکی فعالیت در تلویزیون را به عنوان صداپیشه، در برنامه «خانم حنا» آغاز نمود.

این هنرمند، در آثاری چون «من و بابام و باباش»، «امداد حشرات» و «مخ‌آبادی‌ها» به جای شخصیت‌های عروسکی صحبت کرده‌ است. بیشتر شهرت او به دلیل صداپیشگی او به جای فامیل دور در مجموعه کلاه قرمزی بوده‌ است. بهادر مالکی  با  نگار شهبازی ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او و همسرش یک فرزند پسر است.

بزدان فتوحی

یزدان فتوحی بازیگر سریال زیر همکف متولد مرداد ۱۳۵۵ در تهران است. فارغ التحصیل لیسانس روانشناسی بالینی و فوق لیسانس روانشناسی مشاوره است، علاوه بر بازیگری سابقه کارگردانی نیز داشته است و همچنین نویسندگی نیز می کند.

بازیگری را زیر نظر مرحوم حمید سمندریان گذراند و دوره های کارگردانی را نیز در انجمن سینماگران جوان در سال ۱۳۷۵ تمام کرده است. اولین کار تلویزیونی او نقشی کوتاه در سریال “در پناه تو”   سال ۱۳۷۴ بود و با بازی در خنده بازار و شکرستان به شهرت رسید. از ازدواج و همسر یزدان فتوحی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

نگین معتضدی

نگین معتضدی بازیگر  سریال زیر همکف متولد ۳ مهر  ۱۳۶۴ بازیگر سینما و تلویزیون است. او در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و در سریال‌های گذر از رنج‌ها، تکیه بر باد و شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و همچنین اپیزود چهارگاه سریال روزهای بهتر ایفای نقش داشت.

طلا معتضدی خواهر وی در عرصهٔ نویسندگی فعالیت دارد و در برخی قسمت‌های شاید برای شما اتفاق بیفتد همکاری داشته‌ است. نگین معتضدی در سال ۱۳۹۵ با جواد خیرخواه ازدواج کرده است.


همچنین بخوانید:

ساعت دقیق پخش و تکرار سریال زیر همکف شبکه یک سیما

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا