چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی کامل جرد پادالکی و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

زندگی‌نامه جرد پادالکی بازیگر سریال آمریکایی سوپرنچرال

ترجمه: سمیرا فیض آبادی؛ در این مطلب به بیوگرافی کامل جرد پادالکی بازیگر مشهور آمریکایی پرداخته ایم. جرد تریستان پادالکی یکی از بازیگران مشهور و شناخته شده تلویزیون و سینمای آمریکایی است. او پس از برنده شدن  در برنامه تلویزیونی ‘Claim to Fame Contest’ در اوایل دهه ۲۰۰۰ به شهرت رسید. وی  پس از آن،  در یک سریال کمدی موفق به نام  ‘Gilmore Girls’ بازی کرد. جرد با بازی در نقش سم وینچستر در سریال ترسناک  ‘Supernatural’ در اذهان ماندگار شد؛ سریالی که از تولید آن از سال ۲۰۰۵ آغاز شد و با دارا بود ۱۵ فصل تولید آن تا سال ۲۰۱۹ به طول انجامید که به عنوان طولانی‌ترین سریال آمریکای شمالی شناخته شده است.

بیوگرافی کامل جرد پادالکی
بیوگرافی کامل جرد پادالک

کودکی و نوجوانی

این بازیگر آمریکایی با نام کامل جرد تریستان پادالکی متوالد ۱۹ جولای ۱۹۸۲ میلادی است. وی در سان آنتانیو، تگزاس متولد شد. پدر وی تبار لهستانی است، در حالی که مادرش تبار آلمانی، اسکاتلندی، فرانسوی و انگلیسی دارد. مادر او معلم زبان انگلیسی و پدرش کارمند حسابدار مالیات بود.

در سال ۲۰۰۰، جارد کاندید برنامه بورسیه، شاگرد ممتاز ریاست جمهوری بود. جرد در سن ۱۲ سالگی وقتی به بازیگری علاقه‌مند شد، تصمیم گرفت در کلاس‌های بازیگری شرکت کند و با مهارت و دقت بسیار زمان خود را میان درس‌های مدرسه و تمرین‌های بازیگری مدیریت کرد. او بعد از اتمام مدرسه در ال ۲۰۰۰ تصمیم داشت به دانشگاه تگزاس ملحق شود اما ناگهان از ادامه تحصیل پشیمان شد و به جای آن تصیم گرفت به لوس آنجس، کالفرنیا برود و حرفه بازیگری را دنبال کند.

شروع کار و حرفه بازیگری

در سال ۱۹۹۹، جارد در جشنواره « Teen Choice Awards» با یک اجنت آشنا شد و به سرعت بعد از ملاقات با این اجنت او برای بازی در یک نقش جزئی و کوتاه در فیلمی هالیوودی به نام « A Little Inside» قرارداد بست که در این فیلم جارد نقش کاراکتری به نام «مت نلسون» را ایفا کرد.

در سال ۲۰۰۰، این بازیگر آمریکایی، در یک فیلم تلویزیونی به نام « Silent Witnes» یک نقش کوتاه دیگر را بازی کرد. در همان سال او در یک سریال تلویزیونی کمدی به نام « Gilmore Girls» نقش کاراکتری به نام  «دین فارستر»‌را ایفا کرد. نقش‌های فرعی و تکراری او در فیلم‌های متعدد خیلی زود تبدیل به نقش‌های اصلی سریال های دنباله‌دار شد. او در سال ۲۰۰۱، در یک سریال درام پزشکی به نام « ER» در یکی از اپیزودهایش به عنوان مهمان نقشی ایفا کرد. جارد در سال ۲۰۰۲ در سریال تلویزیونی دیگر به نام « A Ring of Endless Light» نقش اصلی سریال را که کاراکتری به نام زاخری گری بود ایفا کرد.

در سال ۲۰۰۴، او برای بازی در نقش اصلی فیلمی به نام « New York Minute» قرارداد بست. این فیلم‌ نظرات متفاوتی دریافت کرد. همچنین در فیلم دیگری به نام « Flight of the Phoenix» در نقش جان داویس کار کرد.

در سال ۲۰۰۵ ، او در سریال تلویزیونی فانتزی ترسناک “Supernatural” در نقش اصلی فیلم که کاراکتری به نام سم وینچستر بازی کرد. این سریال یکی از بهترین و ماندگارترین آثار این بازیگر آمریکایی می‌باشد. این سریال که در حال حاضر در فصل چهاردهم است طولانی ترین سریال علمی-فانتزی آمریکایی است که تولید آن از سال ۲۰۰۵ ادامه داشته است. فصل پانزدهم آخرین فصل این سریال است که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ استارت خورد. او در این سریال با بهترین دوستش جنسن آکلز که نقش بردارش را بازی می‌کند همبازی بوده است. این سریال توسط استودیوی انیمه ژاپنی “Madhouse” تولید شده است.

در  همین سال ۲۰۰۵ ، او در تریلر ترسناک استرالیایی-آمریکایی به نام ” The House of Wax” بازی کرد. او نقش اصلی کار،  وید و دوست پسر کارلی جونز را بازی کرد.

او همچنین در نقش تام جوردون در فیلم ترسناک جف وادلو ، ” Cry Wolf” در کنار جون بن جووی ، لیندی بوث ، جولیان موریس و گری کول بازی کرد. این فیلم بیش از ۱۴ میلیون در گیشه فروش کرد.

در سال ۲۰۰۸، این بازیگر  ۳۸ ساله، در یک اثر زندگی‌نامه به نام « Thomas Kinkade’s Christmas Cottage» بازی کرد و در سال ۲۰۰۹ در فیلم دیگری به نام « ‘Friday the 13thK» نقش اصلی فیلم را ایفا کرد.

در سال ۲۰۱۶ ، جارد در یک سریال تلویزیونی از نتفلیکس با نام ” Gilmore Girls: A Year in the Life” در نقش دین فورستر در اپیزود “پاییز” ظاهر شد، که چهارمین قسمت از فصل اول بود.

کارنامه کاری

بازی او در سریال ” Gilmore Girls” در نقش کاراکتر اصلی ، برای ت. در صنعت تلویزیون جایگاه قابل توجهی ایجاد کرد. او برای ۶۳ قسمت روی این سریال کار کرد. این سریال توسط “دایان ورتز” روزنامه نگار “Newsday”، کاری جادویی خوانده شد.

نقش وی به عنوان سام وینچستر در سریال تلویزیونی ” Supernatural” تا به امروز تحسین برانگیزترین اثر وی بوده است. این سریال رتبه ۱۹ از “۲۵ سریال برتر تلویزیونی Cult در ۲۵ سال گذشته” توسط “هفتگی سرگرمی” در سال  را ۲۰۱۲ دریافت کرد.

بازی او بع عنوان ستاره اصلی در فیلم « Friday the 13th» به افتخارات او اضافه کرد. این فیلم بزرگترین زمان اکران را داشت و بیش از ۹۱ میلیون دلار فروش کرد و لقب ترسناک‌ترین فیلم‌های «جمعه سیزدهم» را از آن خود کرد.

پیج اینستاگرام جرد پادالکی:

(@jaredpadalecki) • Instagram

جوایز و افتخارات

او اولین جایزه خود را در سال ۲۰۰۸ برای بازی در نقش سم وینچستر در ” Supernatural” از جشنواره ” Constellation Awards” دریافت کرد. او این جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در در یک سریال تلویزیونی علمی تخیلی ( ۲۰۰۷ ) گرفت.

او در سال ۲۰۱۲ دوباره از همان جشنواره جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در یک اپیزود علمی فانتزی تلویزیونی دریافت کرد. در همان سال او در جشنواره SFX به عنوان بهترین بازیگر مرد تلویزیون کاندید شده بود.

او رد سال ۲۰۱۴ از جشنواره Teen Choice Award به خاطر بازی در سریال « Supernatural» جایزه دیگری دریافت کرد.

زندگی خصوصی

جرد، در اکتبر سال ۲۰۰۷، با ساندر مک کوری نامزد کرد اما بعد از چند ماه میان آنها یک مشاجره اتفاق افتاد و در ژوئن سال ۲۰۰۸ او به طرفدرانش اعلام کرد که از هم جدا شده‌اند. او ماه ژانویه سال ۲۰۱۰ با همبازی‌اش جینینیو کورتسه در سریال « Supernatural»   نامزد کرد. آنها در فصل چهارم این سریال، زمانی که کورتسه تازه به گروه اضافه شده بود با هم آشنا شدند.

جرد اکتبر ۲۰۰۹ به اوپیشنهاد ازدواج داد و ۲۷ فوریه سال ۲۰۱۰ آنها با هم ازدواج کردند و ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ آنها اعلام کردند که منتظر تولد فرزند اولشان هستند و ۹ مارس ۲۰۱۲ پسر آنها، توماس به دنیا آمد. ۲۲ دسامبر ۲۰۱۳، پسر دوم آنها، آستین شفرد به دنیا آمد. و فرزند سوم انها دختری به نام اودلت ۱۷ مارس سال ۲۰۱۷ به دنیا آمد. این خانواده ۵ نفره درآستین، تگزاس زندگی می‌کنند.

جرد صاحب یک بار یا دیسکو با تم دهه ۹۰ در آستین، تگزاس است که در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد. در کتبر ۲۰۱۹ به خاطر یک سری درگیری‌های فیزیک و اتهامات در این دیسکو متهم و دستگیر شد.

عکس های جرد پادالکی

بیوگرافی کامل جرد پادالکی
بیوگرافی کامل جرد پادالکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا