چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی کامل لونت اولگن Levent Ulgen بازیگر ترک + زندگی شخصی و اینستاگرام

زندگینامه لونت اولگن بازیگر ترکیه ای + عکس

در این مطلب به بیوگرافی کامل لونت اولگن Levent Ulgen بازیگر اهل ترکیه پرداخته ایم. او در ترکیه برای نقش های کمدی اش شناخته شده و بینندگان هنوز نتوانسته اند او را در نقش جدی اش در در این سریال بپذیرند.

بیوگرافی کامل لونت اولگن Levent Ulgen
بیوگرافی کامل لونت اولگن Levent Ulgen

از فیزیک تا تئاتر

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، لونت اولگن Levent Ulgen  در سال ۱۹۶۲ در جهانبیلی قونیه  Konya Cihanbeyli  متولد شد. بعد از اینکه در آنکار دبیرستانش را به پایان رساند به دانشگاه رفت و مدرکش را در رشته فیزیک گرفت. بعد از آن در دانشگاه حاجت تپه Hacettepe  تئاتر خواند

نمایش های کوچه بازاری

بازی در تئاتر را از نمایش های کوچه بازاری شروع کرد. او با بازی فوق العاده در نمایش  Atcali Kel Memet  کارش را شروع کرد و با اجرای نمایش هایی برای کودکان و بزرگسالان به آن  ادامه داد.

تحصیل در رشته تئاتر

بعد از مرگ  Erkan Yucel  مثل بسیاری دیگر از بازیگران از نمایش های کوچه بازاری آنکارا دست کشید و به جریان تئاتر هنری آنکارا پیوست. او با بازی در در نقش های مختلف در این تئاترها روی صحنه رفت و حق تحصیل در دانشگاه تئاتر  Hacettepe  را به دست آورد. او پس از فارغ التحصیلی به عنوان بازیگر و کارگردان در تئاتر دولتی فعالیت کرد و در این مدت مقطع کارشناسی ارشد خود را در رشته تئاتر به پایان رساند.

“اولگن” با نقش هایش درسریال باباها آخرین نفری ان که می شنون  En Son Babalar Duyar  و üçkağıtçı hayırsız damat Kadir  شناخته شد. و در سریال های بسیاری مانند  Cocuklar Duymasin، Arka Sokaklar، Inadina Yasamak، Hayatin Tuzu و فیلم های بسیار دیگری به ایفای نقش پرداخته است و این روزها او را در نقش رافت Refat  در سریال Kuzgun  می بینیم. قد او ۱۸۱ و وزنش ۷۸ است و متولد برج اسد است. همسر او زینت شفق  Zeynat Safak  نام دارد.

پیج اینستاگرام

www.instagram.com/levent_ulgen


برای دیدن مطالب بیشتر به لینک بیوگرافی بازیگران ترک مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا