چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی کامل محمدرضا احمدی و همسرش ؛ مهمان برنامه دورهمی ۳۰ بهمن ۹۸

زندگینامه محمدرضا احمدی + زندگی خصوصی و پیج اینستاگرام

بیوگرافی کامل محمدرضا احمدی مهمان برنامه دورهمی ۳۰ بهمن ۹۸ در این مطلب. محمدرضا احمدی گزارشگر فوتبال و مجری ورزشی در شبکه سه و شبکه ورزش سیماست. او ۵ دی ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. تحصیلات محمدرضا احمدی مدرک رشته کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی می باشد، وی مجری برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است همچنین برخی بازی های مهم را نیز گزارشگری می کند.

بیوگرافی کامل محمدرضا احمدی و همسرش
بیوگرافی کامل محمدرضا احمدی و همسرش

محمدرضا احمدی چند سال پیش ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوسته است و همسرش مربی شناست و علاقه زیادی به فوتبال دارد، این زوج ورزشی یک دختر به نام نفس دارند که در ادامه عکس های آنها را مشاهده میکنید.

اولین شروع محمدرضا احمدی سال ۱۳۷۸ برای گزارشگری در تلویزیون تست داد که رد شد، پس از آن  سال ۸۲ وارد رادیو شد و از سال ۸۳ اجرا و گزارشگری رو در بخش رادیو شروع کرد او رادیو را بسیار دوست تر می دارد و می گوید محیط رادیو پاک تر و گرم تر است رفاقت ها هم در رادیو خیلی بیشتر است.

او همچنین به عنوان خبرنگار برنامه آسیا ۲۰۱۹ به امارات اعزام شد و گزارش‌ها و اتفاقات جام ملت‌های آسیا را تهیه می‌کرد و همه بازی‌های تیم ملی را نیز گزارش کرد. وی سال ۲۰۱۰ گزارشگری در جام جهانی فوتبال را به عهده داشت که توانست جایگاه خود را به عنوان گزارشگر فوتبال تثبیت کند.

بیوگرافی کامل محمدرضا احمدی مهمان برنامه دورهمی
بیوگرافی کامل محمدرضا احمدی مهمان برنامه دورهمی

احمدی با گزارش بازیهای مهم جام جهانی ۲۰۱۴ از جمله بازی برزیل – آلمان که بازی تاریخی بود و ایران – نیجریه بیشترین گزارش را در شبکه ۳ در این تورنمنت انجام داد. او پس از آن مجری برنامه‌های آقای گزارشگر و به اضافه فوتبال بود. وی از سال ۹۳ مجری مراسم‌های سازمان لیگ فوتبال ایران (قرعه‌کشی لیگ برتر و مراسم انتخاب بهترین‌ها) بوده‌است.

پدر محمدرضا احمدی در سالهای دور بازیکن پاس بوده است. محمدرضا در دهه ۴۰ با بازیکنان سرشناسی چون فرامرز ظلی، همایون شاهرخی و اصغر رقی همدوره و رفیق بوده است او آنجا توسط دینورزاده بازی اش دیده میشود و به تیم نوجوانان برق شیراز دعوت میشود و مدتی اونجا مشغول بازی بود البته نه به طور جدی.

اما بعد از مدتی از همان تیم برق شیراز در تست باشگاه پرسپولیس که توسط مرحوم سبزی و مجید پروین، برادر علی پروین تست گرفته می شد شرکت می کند و از بین ۲۰۰ نفر جز سه نفر انتخاب میشود او می گوید: شماره گرفتند و گفتند فردا بیا سر تمرین. همان شب خانواده ام گفتند یا درس و خانواده یا فوتبال! بازی کردن را همانجا کنار گذاشتم. گفتنی است؛ محمدرضا احمدی مدرک مربیگری C ای اف سی را نیز دارد.

محمدرضا احمدی
محمدرضا احمدی

از آن جا که محمدرضا احمدی اطلاعات کاملا دقیقی در مورد بازیکنان تمامی لیگ ها دارد، بینندگان زیادی را غافلگیر میکند خودش می‌گوید: پلی استیشن هم زیاد بازی می کنم  شب هایی که قرار است فردایش یک بازی را گزارش کنم، اسم بازیکن ها را از روی گزارش انگلیسی زبان پلی استیشن چک می کنم و یه جور تمرین برای من به حساب میاد.

آدرس پیج اینستاگرام

در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارد، غیر از عکس های خانوادگی با بازیکنان سرشناس ایرانی نیز عکس به اشتراک میذارد در ادامه آدرس پیج اینستاگرامش را مشاهده نمایید.

www.instagram.com/mrzahmadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا