چهره هاسلبریتی خارجی

بیوگرافی کامل و زندگینامه هانده ارچل بازیگر ترکیه ای به همراه اینستاگرام

کولاک نیوز ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: بیوگرافی کامل و زندگینامه هانده ارچل بازیگر ترکیه ای به همراه آدرس پیج اینستاگرام همچنین نکات خواندنی از زندگی هانده ارچل را در این مطلب بخوانید. هانده آرچل یکی از بازیگران جوان، مشهور، پرطرفدار و زیباروی ترکیه است که با بازی در سریال های تلویزیونی به شهرت رسید. می توان گفت او یک شبه  با سریال «عشق حرف حالیش نمیشه» به شهرت رسید!  وی علاوه بر بازیگری در عرصه مدلینگ هم فعالیت دارد.

زندگینامه هانده ارچل
زندگینامه هانده ارچل

این بازیگر ۲۷ ساله در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد و یکی از چهره های محبوب در فضای مجازی است که فالوئرهای بسیاری دارد. او تاکنون در حدود ۱۰ عنوان سریال ترکیه ای ایفای نقش کرده است و توانسته جزء لیست ۵ بازیگر زن برتر ترکیه جا بگیرد که بیشترین میزان فالوئر را دارند. این بانوی جذاب و جوان با سریال‌هایی همچون «دیوانه در کلاس درس دانشگاه»، «درخت‌زندگی»، «دختران آفتاب»، «عشق حرف حالیش نمیشه»، «مروارید سیاه» مورد توجه قرار گرفت.

زندگی خصوصی:

هانده ارچل،  ۲۴ نوامبر سال ۱۹۹۳ میلادی در شهر بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. نام مادر او آیلین ارچل بود.  وی مسلمان بوده و پیرو دین اسلام است. یک خواهر کوچکتر از خود به نا غمزه دارد که او نیز بازیگر و همچنین طراح است. آرچل متاسفانه در سال ۲۰۱۹ مادرش را از دست داد. او فارغ التحصیل رشته هنر از دانشگاه «Mimar Sinan Fine» است.

در سال ۲۰۱۲ تاج بانوی شایسته ترکیه و سپس تاج بانوی متمدن جهان را برسر گذاشت و بعد از آن در همان سال ۲۰۱۲  وارد حیطه مدلینگ شد. ارچل در یکی از مصاحبه هایش گفته بود در کنار پدر بزرگ و مادربزرگش بزرگ شده و آنها را بهترین دوستان خودش می‌داند. البته خواهرش را هم یکی از بهترین دوستانش می‌نامد.

شروع فعالیت حرفه های

این چهره مطرح ترکیه‌ای فعالیت خود را را با مدلینگ آغاز کرد و  تاکنون در کمپین تبلیغاتی برندهای مطرحی کار مدلینگ انجام داده است.

فعالیت هنری او از سال ۲۰۱۳  با بازی در سریال عاطفی درام «Çalıkuşu» در نقش «زاهیدا» آغاز کرد و بازی منحصر به فرد او در این سریال باعث شد پیشنهادات بسیاری دریافت کند. در سال ۲۰۱۵ با بازی در سریال «Güneşin Kızları» در نقش «سلین» بیرون از ترکیه و در سطح جهانی شهرت پیدا کرد. این فیلم به زبان های هندی و اردو هم دوبله شد و در پاکستان و هند هم مورد استقبال قرار گرفت.

با عملکردی خوب و قابل تحسین توانسته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و امروز یکی از بهترین و برجسته‌ترین بازیگران زن قاب تلویزیون ترکیه است. ارچل در سال ۲۰۱۶ با بازی در نقش اصلی سریال « Aşk Laftan Anlamaz» (عشق حرف حالیش نمیشه) در نقش  «حیات اوزون» به شهرت رسید و خیلی ها او را در سراسر جهان با نام «حیات اوزن» می شناسند.

پس از آن در سریال پرمخاطب دیگری به نام «مروارید سیاه» تولید  شده در سال ۲۰۱۷ بازی کرد. در سال ۲۰۱۹ در دو سریال دیگر به نام های «حلقه » و «غریزه» ایفای نقش کرد. «تو درم را بزن»  محصول سال ۲۰۲۰ آخرین سریالی است که در آن ایفای نقش کرده است.

ارزش خالص دارایی او:

از دید بسیاری از مخاطبین سریال های ترکیه ای هانده ارچل یکی از بهترین بازیگران زن حال حاضر ترکیه است. او از طریق بازیگری درآمد قابل توجهی دارد. ارزش خالص دارایی های او ۲ میلیون دلار براورد شده که از طریق مدلینگ و بازیگری بدست آورده است.

فعالیت در فضای مجازی:

آرچل طرفداران زیادی دارد و این را می‌توان از تعداد قابل توجه فالوئرهای او در صفحات اجتماعی متوجه شد. او حضوری فعالی در فضای مجازی دارد و در پلتفرم‌هایی چون توئیتر، فیسبوک و اینستاگرام حضور دارد. آرچل ذهن مثبت اندیشی دارد و همیشه به فاوئرهایش انگیز مثبت زندگی کردن می‌دهد. او در اینستاگرام ۱۵٫۴ میلیون فالوئر دارد.

آدرس اینستاگرام : instagram.com/handemiyy

روابط هانده ارچل:

ارچل سال ۲۰۱۵ با بازیگر شناخته شده بوراک سردار در رابطه بود که به خاطر اکین کرت او را ترک کرد. ارچل از سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ با بازیگر  و مدل مشهور ترک دیگری به نام  اکین مرت دیماز رابطه عاشقانه داشت. پس از آن مدت قابل توجهی با خواننده ترکی، مورات دالکیلیس رابطه داشت. آنها ماه فوریه سال جاری میلادی نامزدی شان را اعلام کردند اما پس از گذشت ۵ ماه در ماه آگوست این طور به نظر می رسد که نامزدی شان را به هم زده اند و دیگر با هم نیستند و ارچل این خبر را در فضای مجازی تائید کرد. آنها از سال ۲۰۱۷ با هم رابطه داشتند و بعد از سه سال این رابطه به گفته ارچل دوستانه و بدون هیچ اتفاق تلخی به پایان رسید. البته آنها عکس های دونفره شان را از صفحات اینستاگرامشان پاک کرده اند.

زندگینامه هانده ارچل
زندگینامه هانده ارچل

واقعیت‌های جالب در مورد هانده ارچل

از کودکی عاشق بازیگری و مدلینگ بوده است.

مطالعه، مسافرت و نقاشی کردن تفریحات مورد علاقه او هستند.

برای بازی در سریال «دختران آفتاب» ۵ کیلو وزن کم کرد.

عاشق حیوانات است.

پدرش دوست داشت او پزشک شود.

در خان پدر بزرگ و مادربزرگش، بدون مادر و خواهرش  بزرگ شده است و خیلی دوست دارد اوقات فراغت خود را در کنار آنها سپری کند.

خواهر او غمزه هم چهره زیبایی دارد و در عرصه مدلینگ فعالیت می کند.

تمام سالگردهای تولدش را تا به امروز جشن تولد گرفته است.

او در حال حاضر چهره تبلیغاتی برندهای معروفی چون « L’Oreal Paris» و « DeFacto» در ترکیه است.

به زودی شاهد ورود این سلبریتی پرطرفدار  در بالیوود و سینمای هند خواهیم بود.

در فیلم پرسرو صدای «مست عشق» که کاری مشترک میان ایران و ترکیه است نقش دختری به نام «کیمیا خاتون»، نقش مقابل شهاب حسینی را بازی می کند. پارسا پیروزفر، ابراهیم چیلیککول دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیل اولین اثر سینمایی این بازیگر مطرح است. فیلمبرداری این فیلم به اتمام رسیده است و در مرحله تدوین است.

هانده ارچل در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد.

عاشق شکلات است و رنگ مورد علاقه او مشکی است.

قد او ۱۷۵ سانت است.

آرزو دارد یک روز با بازیگر برجسته هالیوود لئوناردو دی کاپریو همبازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا