تلویزیونسریال خارجی

تاریخ جدید پخش سریال های ترکی عروس استانبولی و قرص ماه

مجله اینترنتی کولاک: شبکه جم طی اطلاعیه ای اعلام کرده است: به علت مشکلات فنی سریال های ترکی عروس استانبولی و قرص ماه تا اطلاع ثانوی قطع و سریال های جنیوس و کبوتر و باز جایگزین این دو سریال شده اند. در ادامه این اطلاعیه آمده است: به محض بر طرف شدن مشکلات فنی پخش مجدد سریال ها از سر گرفته خواهد شد.این اقدام شبکه جم با واکنش زیادی از کاربران این سریال مواجه شده، اما هیچکس پاسخگوی سوالات کاربران نیست.

سریال های ترکی

در خلاصه داستان سریال عروس استانبولی آمده است: عشق فاروک و ثریا محور اصلی داستان سریال عروس استانبولی است. ثریا بدون وجود پدر و مادرش بزرگ شده و تبدیل به دختری جوان و بسیار مغرور شده که در سن کم مسئولیت زندگی را نیز به عهده گرفته است. ثریا سعی کرد در رشته موسیقی فارغ التحصیل شود و خرج زندگی اش را با پیام های تبلیغاتی و هم خوانی با دیگر خواننده ها به دست می آورد. تنها کسی که از خانواده اش براش باقی مانده خاله اش صنم است که زندگی متوسطی دارند و با آنها زندگی می کند که زندگی این دختر با ورود شخصی به نام فاروک که آدمی بسیار خوش اخلاق و فردی ثروتمند است برای همیشه از این رو به آن رو می شود. فاروک هم که عاشق این دختر می شود از یک خانواده ریشه دار و قدیمی و بزرگ بورسا هست که احتمالا خانوادش ثریا رو قبول نمی کنند.

سریال عروس استانبولی

در خلاصه داستان سریال قرص ماه آمده است: ازلی در این سریال رویای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای را در سری دارد و همزمان سعی می کند غذاهای ژاپنی هم یاد بگیرد و آرزو دارد که رستوران خود را باز کند.

سریال ترکی قرص ماه

او برای تامین کردن هزینه های دانشگاه مجبور است کار کند. در همین حال به او پیشنهاد می شود که باعث می شود زندگی اش کمی دگرگون شود؛ پیشنهاد کار در خانه فرید اصلان به عنوان یک آشپز.
فرید یک فرد موفق در کسب‌و‌کار است و قوانین سرسخت شرکت را در خانه نیز اجرا می‌کند؛ مثلاً قبل از آمدن فرید به خانه، باید غذای او آماده باشد، برای‌ همین هیچ‌کدام از آشپزها نمی‌توانند مدت زیادی، به‌دلیل دقیق‌بودن فرید، در آنجا کار کنند. قبول این پیشنهاد باعث می‌شود اتفاقاتی جالب و عاشقانه بین این دو شکل بگیرد. اتفاقاتی که در آغاز با جنگ و جدل بین این دو شروع اما به عشق ختم می‌شود. اما عشق خیلی یپیچیده‌تر از پختن غذاهای ملل و پروژه‌های میلیونی است… .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا