گوناگون

تاریخ روز جهانی مو فرفری ها در سال ۱۴۰۰ + پروفایل و عکس نوشته | پیام طنز روز مو فرفری ها

تاریخ دقیق روز جهانی مو فرفری ها در سال ۱۴۰۰ همراه عکس پروفایل و عکس نوشته های خاص و جدید روز مو فرفری ها همچنین پیام کوتاه طنز روز مو فرفری ها. ۲۲ می مصادف با ۱ خرداد ماه روز جهانی مو فرفری هاست! نامگذاری عجیب این روز به دلیل تفاوت ژنتیکی در ساختار موهای آدمی است. گفته می شود در گذشته افرادی که دارای موی فر و مجعد بودند مورد شماتت قرار می گرفتند!

روز جهانی مو فرفری ها در سال 1400
روز جهانی مو فرفری ها در سال ۱۴۰۰

پیام کوتاه و اس ام اس دختران مو فرفری شاعران زیادی برای خودشان دارند موفرفری ها روزتون مبارک . خوبی ما مو موج دارا اینه که همیشه خرابشم درسته کیا موج دارن لایک کنن . مو فرفریا مرسی که به دنیا اومدین و دنیارو با موهای خوشگلتون زیبا کردین… روزت مبارک فرفری جان . عارفی بر سر یک پیچش مو کافر شد من رند و سه وجب زلف پر از فر ، چه شود . هر کسی که موهای فر و زیبا دارد، حداقل از یک نفر که موی لخت دارد شنیده است، “موهای شما خیلی زیبا است، آرزو می کنم که من هم جزء مو فرفری ها بوده و موی فرفری داشته باشم!”

راهنمایی های مراقبت از مو فرفری ها هر کسی که موهای فر و زیبا دارد، حداقل از یک نفر که موی لخت دارد شنیده است، “موهای شما خیلی زیبا است، آرزو می کنم که من هم جزء مو فرفری ها بوده و موی فرفری داشته باشم!” آنها بسیار تعریف میکنند و لذت میبرند اما داشتن حتی یک روز موی فرفری بسیار سخت تر از آن است که به نظر می رسد. خبر خوب برای مو فرفری ها این است که شما در جای مناسب هستید تا ساده ترین و سالم ترین موهای معمولی خود را برای همیشه پیدا کنید. اول، راهنمای ساده امواج و فرها را برای براق و قوی نگه داشتن مو دنبال کنید. سپس، به چند مدل موی ساده که می توانید پیش از آماده شدن قهوه صبحانه آماده کنید، پیش بروید. شانه کردن موها به صورت دسته بندی شده از پایین به بالا به شما اجازه می دهد تا هر گره را به آرامی جدا کنید، به جای اینکه همه آنها را به سمت پایین بکشید.

تقسیم بندی در پایان اتفاق خوبی نیست( بدون توجه به آنهایی که میتوانند موهایشان را خوب فرفری کنند). اگر میخواهید فرهای سالم را که تازه و بی روح به نظر می رسند مرتب کنید، هر ۶ تا ۸ هفته به آرایشگر مراجعه کنید. مو فرفری ها در توده های خود آسیب پذیرترند و امکان خرابی مو در هر توده بیشتر است. با استفاده از یک شانه دندانه بزرگ، منطقه شلوغ موهای خود را مرتب کرده و با الگوی طبیعی شانه بزنید تا آسیب به حداقل برسد. (فراموش نکنید که از پایین شروع کنید – به نکته # ۱ توجه کنید!) هنگامی که موهای شما به دلیل شرایط حتی یک مرحله خشک یا آسیب دیده میشود، آنچه شما نباید انجام دهید این است از محصولات متنوع استفاده کنید. به سادگی از نوک انگشتان خود برای استفاده از مقداری کرم نرم کننده و ویتامینه یا روغن مو و یا اسپری دوفاز ترمیم کننده به انتهای موهای خود استفاده کنید و به آنها رطوبت بیشتری بدهید.

روز مو فرفری ها در سال ۹۹
روز مو فرفری ها در سال ۹۹
روز جهانی مو فرفری ها
روز جهانی مو فرفری ها

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا