سبک زندگی

تصاویری از انواع مدل ناخن مصنوعی دخترانه و نکاتی پیرامون استفاده از ناخن مصنوعی

مجله اینترنتی کولاک: آیا تا به حال به فکر زیبا‌تر کردن دست‌های خود بوده اید؟ ناخن مصنوعی یکی از گزینه‌های پیش روی شماست. اما باید بدانید استفاده طولانی مدت از هر گونه ناخن مصنوعی ممکن است عوارض خاص خود را داشته باشد. در این مطلب درباره انواع مدل‌های ناخن مصنوعی دخترانه و نکات مهمی درباره استفاده از آن‌ها اشاره شده است.

 

آیا طراحی مدل ناخن مصنوعی دخترانه کار آسانی است؟

اگر چه طراحی ناخن مصنوعی دخترانه یکی از کار‌های مورد علاقه‌ برای دختران جوان است، اما اینکار نسبتاً دشوار است و نیاز به مهارت خاصی دارد. البته این مهارت با صرف زمان و تمرین و تکرار حاصل خواهد شد. مهارتی که امروزه به شغلی پر درآمد مبدل شده است. البته بهتر است که ابتدا از طراحی مدل‌های ساده شروع کرده و به تدریج به سراغ مدل‌های سخت‌تر و پیچیده‌تر برویم. توجه به این نکته نیز ضروری است که باید جنس مناسبی از ناخن مصنوعی را انتخاب کرد. همچنین نوع چسبی که برای چسباندن ناخن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز بسیار اهمیت دارد. چرا که نامرغوب بودن این چسب‌ها ممکن است باعث به وجود آمدن حساسیت در ناخن و یا افتادن زود هنگام ناخن‌ها شود.

انواع مدل ناخن مصنوعی دخترانه در زمستان و روز‌های برفی

اگر چه در روز‌های سرد زمستان به دلیل پوشیدن دستکش توجه کمتری به ناخن‌ها می‌شود، اما زیبا شدن دست‌ها در هر فصلی می‌تواند به دختران جوان حس خوشایند و اعتماد به نفس بالایی بدهد. ناخن‌های مصنوعی زمستانی مدل‌های خاص خود را دارند و در طراحی آن‌ها سعی می‌شود از رنگ‌هایی گرم و مناسب با این فصل استفاده شود. همچنین اشکالی مانند دانه‌های برف و آدم برفی در طراحی آن‌ها به کار می‌رود. در ادامه یک نمونه از مدل ناخن مصنوعی زمستانه مخصوص دختر خانم‌ها را مشاهده می‌کنید:

 

مدل ناخن مصنوعی فانتزی دخترانه

همیشه طراحی‌های فانتزی ناخن مصنوعی برای دختران بیش از سایر مدل‌ها مورد توجه بوده است. چرا که رنگ‌ها و خلاقیت‌های خاص به کار رفته در این نوع از ناخن‌ها احساس خوش جوانی و شادابی را به آن‌ها القا خواهد کرد. مدل‌های فانتزی ناخن مصنوعی برای سلیقه‌های مختلف طراحی‌های خاص و منحصر به فردی دارد. به عنوان نمونه تصویر زیر را مشاهده کنید:

 

 

 

مدل‌های ناخن مصنوعی دخترانه برای سال ۲۰۱۹

معمولاً در دنیای مد و زیبایی طراحان مختلف قبل شروع سال شروع به تهیه و ارائه مدل‌های خود در عرصه‌های مختلف این حرفه می‌کنند. طراحی مدل‌های جدید و متنوع ناخن مصنوعی دخترانه برای سال آینده نیز از جمله بخش‌های مهم در دنیای مد و زیبایی است. تصاویری از مدل‌هایی ناخن مصنوعی جدید، مخصوص برای دختران آورده شده است:

 

طرح‌های ساده برای مدل ناخن مصنوعی دخترانه

برای خرید و انتخاب ناخن‌های مصنوعی باید به مواردی همچون فرم ناخن‌ها، فصل و رنگ پوست دقت شود. اما باید دقت شود که سادگی چیزی است که همواره کاربرد داشته و هیچ گاه از مد نمی‌افتد. همچنین باید توجه شود که طرح‌های ساده نسبت به طرح‌های شلوغ برای دختران جوان مناسب‌تر هستند.

 

 

 

 

عوارض استفاده از ناخن مصنوعی

استفاده بیش از حد از ناخن‌های مصنوعی چه به صورت کاشتن و چه به صورت چسباندن ممکن است باعث به وجود آمدن واکنش‌های غیر طبیعی فیزیکی و شیمیایی در ناخن‌ها و پوست اطراف آن‌ها شود. از جمله عوارض مهم آن شامل موارد زیر است:

قرار گرفتن ناخن مصنوعی روی ناخن به مدت طولانی ممکن است که باعث از بین رفتن ریشه ناخن شود.
استفاده بیش از حد از ناخن مصنوعی، ناخن را دچار تغییر شکل می‌کند.
از جمله عوارض شایع کاشت ناخن مصنوعی ابتلا به عفونت‌های قارچی و بیماری‌های ویروسی است.
بروز حساسیت‌های پوستی در اثر استفاده از چسب غیر استاندارد برای چسباندن ناخن‌های مصنوعی.
به وجود آمدن مشکلاتی برای ناخن‌های طبیعی مانند تکه تکه شدن، التهاب دور ناخن، خرد شدن لبه‌های ناخن و … .

نکته پایانی

اگر چه استفاده از انواع مدل ناخن مصنوعی دخترانه ظاهری و استایلی شکیل و جذاب به دست‌های خواهد داد، اما باید نسبت به عوارض آن نیز توجه ویژه داشت. برای این منظور بهتراست که این ناخن‌ها هر ۳ ماه یک بار برداشته شوند تا ناخن‌های طبیعی کمی استراحت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا