سبک زندگی

تصاویری از شیک ترین مدل های پالتو ترکیه ای ۲۰۱۹

مجله اینترتی کولاک: هوای سرد زمستان این روزها باعث شد که برای خرید پالتو و یا دوختن آن به مزون های مختلف مراجعه کنیم. در ادامه مدل های زیبایی از پالتوهای ترکیه ای را برای مشاهده و یا ایده گرفتن جهت دوخت در خدمت شما کاربران عزیز قرا داده ایم/

 

جدید ترین پالتو ترکیه ای

پالتو ترکیه ای یکی از ارکان اصلی پوشاک بانوان در فصل پاییز و زمستان است. از آن جایی که ما اشتراک زیادی در نوع پوشش با ترک‌ها داریم، معمولا شاهد خرید و فروش انواع مدل پالتو ترکیه‌ای در این فصل هستیم.

مدل پالتو ترکیه ای

آیتم‌های زیادی وجود دارد که هر کمد لباسی در زمستان به آن نیاز دارد و یکی از آن‌ها بدون شک پالتو است. پالتو‌های بلند یا ماکسی جز ترند‌های امسال هستند و هیچ چیز بهتر از این نمی‌تواند باشد! چرا؟ چون اگر مثل من سرمایی باشید، این پالتو‌ها شما را کاملا از سر تا پا پوشش می‌دهند و مطمئنا گرم نگه می‌دارند. علاوه بر این، شما می‌توانید از پالتو‌های بلند برای استایل‌های مختلف زمستانی استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک پالتو ترکیه‌ای بلند را با ژاکت و شومیز مورد علاقه خود و یک شلوار جین چسبان و نیم بوت ست کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که لبه‌های یقه و پایین شومیزتان از زیر ژاکت پیداست!

قوانین کلی برای پوشیدن پالتو

پالتویی را انتخاب کنید که دقیقا سایز اندام شما باشد و شما را لاغرتر نشان دهد. پالتو‌های رنگ تیره مانند مشکی و راه راه معمولا این توهم را ایجاد می‌کنند. باسن بزرگ خود را با انتخاب پالتویی که یقه‌های بزرگ و افتاده دارد، متعادل نشان دهید. با اضافه کردن کمربند به پالتو خود، انحنا‌های مشخص تری برای اندام خود ایجاد کنید. اگر ریزنقش هستید، از انتخاب پالتو‌های خیلی بلند که شما را کوتاه‌تر از حد معمول نشان می‌دهند، بپرهیزید. اطمینان حاصل کنید که پالتو نه زیاد تنگ است و نه زیاد گشاد. سرشانه‌ها و دکمه‌ها همه چیز را در این باره آشکار می‌کنند.

درباره انتخاب پالتو بیشتر بدانید

هنگام خرید، پالتو یا بارانی مورد نظر را بپوشید و چند بار دست‌هایتان را باز و بسته کنید. اگر احساس کشیدگی و ناراحتی در ساعد و بازوهایتان می‌کنید یعنی باید بروید سراغ یک سایز بزرگ‌تر. راحتی دست در پالتو و بارانی خیلی مهم است. آستین‌های بارانی باید به اندازه‌ای بزرگ و راحت باشد که بتوانید زیر آن از لباس‌های ضخیم استفاده کنید. آستین‌ها باید حتما تا روی مچ دست باشند، نه بیشتر و نه کمتر. حواستان باشد که به هنگام نشستن و برخاستن، قسمت دامنی پالتو نباید بالا برود و هیچ‌کشیدگی‌ای نباید در آن ناحیه ایجاد شود.

زیباترین انواع مدل پالتو ترکیه‌ای

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا