چهره هاسلبریتی ایرانی

تصاویر جدید از ستاره سادات قطبی مجری باحجاب و خوش لباس ایرانی

ستاره سادات قطبی با منتشر کردن عکسهایی از خود با حجاب کامل و زیبا صفحه شخصی خود را بروز کرد در ادامه جدیدترین تصاویر او همراه با ست زیبای آستین و روسریش را مشاهد میفرمایید.  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

تصاویر جدید از ستاره سادات قطبی

تصاویر جدید از ستاره سادات قطبی مجری

 متولد ۳ اسفند ۱۳۶۵ در اصفهان، مجری است فارغ التحصیل لیسانس رشته خبرنگاری می باشد، از والیبال به سمت کیک بوکس رفت، بعد از حفظ قرآن به اجرا روی آورد و یک تجربه ناموفق زناشویی هم دارد.

تصاویر جدید از ستاره سادات قطبی

تصاویر جالب از ست زیبای آستین و روسری خانم قطبی مجری تلویزیون

سال ها پیش ازدواج کرد که با تولد یک فرزند پسر بنام امیر علی این زندگی به جدایی ختم شد و سرپرستی کودک هم به پدرش واگذار شد.

تصاویر جدید از ستاره سادات قطبی

ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون

ایشان برای دومین بار در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۸ ساله بود با شهرام شکیبا مجری ۴۲ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی حالا یک فرزند پسر دیگر بنام صدرا می باشد همسر اول شهرام شکیبا نیز خانم مهسا ملک مرزبان (مجری) بود که در سال ۱۳۸۵ با وجود داشتن یک فرزند پسر بنام علی به طلاق ختم شد.

ست جالب روسری و آستین

متولد شهرستان نجف آباد اصفهان می باشد از سوم دبستان رشته والیبال را انتخاب کرد و تا دبیرستان در این رشته به چندین مدال قهرمانی نیز رسید، دبیرستان ادبیات خواند اما در رشته خبرنگاری وارد دانشگاه شد.از ۱۰ تا ۱۸ سالگی والیبال را حرفه ای ادامه داد سپس به ورزش کیک بوکس و رشته های فول کنتاکت علاقمند شد اما بخاطر مسائل شخصی نتوانست زیاد ادامه دهد.

تصاویر جدید از ستاره سادات قطبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا