سینماسینمای‌جهان

تقابل ریتیک روشن و دیپیکا پادوکن برای اولین بار

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی

ریتیک روشن و دیپیکا پادوکن، دو تراز اول سینمای هند سال‌هاست که اعلام کرده‌اند دوست دارند با هم همبازی شوند اما با وجود زمزمه‌های گوناگون تاکنون شاهد  این اتفاق در بالیوود نبوده‌ایم. حالا بعد از سال‌ها آرزوی آنها رنگ واقعیت خواهد گرفت. قرار است این دو ستاره مطرح و برجسته بالیوودی در فیلم بعدی کارگردان توانمند بالیوود، فرح خان مقابل هم قرار بگیرند.

اوایل سال جاری میلادی، فرح خان و روهیت شتی دو فیلمساز مقتدر بالیوود به طور رسمی اعلام کردند که تصمیم دارند یک پروژه‌ی مشترک بزرگ سینمایی تولید کنند. روهیت شتی کارگردان فیلم‌های موفقی چون سری فیلم‌های «گولمال» و «سیمبا» تهیه کننده این اثر و فرح خان کارگردان کار خواهند بود. این فیلم بازسازی فیلم کلاسیک و ماندگار «Satte Pe Satte» با بازی آمیتاب بچن و هما مالینی است.

داستان این فیلم درمورد هفت برادر است  و عوامل سازنده چهره‌های متفاوتی از جمله شاهرخ خان، آکشی کومار و سلمان خان را برای ایفای نقش اصلی داستان درنظر داشتند اما نهایتا ریتیک روشن قرار است نقش جناب بچن بزرگ را ایفا کند. فرح خان و روهیت شتی که تجربه فیلم‌های موفقی همچون «ام شانتی ام» و «چنای اکسپرس»‌ را با دیپیکا پادوکن داشته‌اند تصمیم گرفتند از او به عنوان بازیگر نقش مقابل ریتیک روشن استفاده کنند. یک منبع خبری اعلام کرده که روهیت شتی و فرح خان هر دو دوست داشتند دیپیکا نقش اصلی زن این فیلمرا ایفا کند چراکه هم بازیگر مناسبی برای ایفای این نقش می‌باشد بلکه زوج او و ریتیک روشن یکی از دیدنی ‌ترین و پردرخواست‌ترین زوج‌های هنری است.  وقتی دیپیکا پادوکن وارد سینما شد بسیاری از افراد احساس کردند که شباهت بی مثالی میان او و هما مالینی وجود دارد و وقتی فرح خان داستان این فیلم را برای دیپیکا روایت کرد او به سرعت برای حضور در این پروژه پاسخ مثبت داده است. این فیلم بعد از فیلم «۸۳» که دیپیکا در مقابل همسرش رنویر سینگ بازی می‌کند، دومین پروژه سنگین اوست که در دست خواهد داشت.

این سومین همکاری دیپیکا پادوکن با فرح خان، دومین همکاری‌اش با روهیت شتی و اولین همکاری او با ریتیک روشن خواهد بود. دیپیکا در سال ۲۰۰۷ با فیلم «ام شانتی ام» به کارگردانی فرح خان با بازی در مقابل شاهرخ خان وارد سینما شد.

دیپیکا و ریتیک روشن قرار بود مدتی قبل در فیلمی به کارگردانی کبیر خان همبازی شوند که این اتفاق نیفتاد. با وجود اینکه دو دهه از فعالیت ریتیک روشن و بیش از یک دهه از حضور پادوکن در این صنعت می‌گذرد هیچ گاه فرصت همکاری این دو بازیگر خوش چهره و توانمند  پیش نیامد و حالا می‌توان نوید یک فیلم قدرتمند با بازی این دو ستاره مطرح را به بالیوود دوستان داد.   ریتیک روشن فیلم «سوپر ۳۰» را آماده اکران دارد که این روزها مشغول برنامه‌های تبلیغاتی برای این فیلم است. او در این فیلم نقش یک معلم را بازی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا