موسیقیموسیقی جهان

تور اروپایی استینگ لغو شد

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: پرویز فغفوری آذر

روز چهارشنبه استینگ، خواننده مشهور بریتانیایی، اعلام کرد که کنسرت‌های دنباله‌دار اروپایی خود را به دلیل ابتلا به یک بیماری ناشناخته لغو می‌کند.

این خواننده ۶۷ ساله در یک بیانیه رسمی در حساب توییتری خود نوشت کنسرت‌ پنجشنبه در اشتوتگارت آلمان و کنسرت روز جمعه در جمهوری چک لغو شده‌اند. او اوایل هفته هم از لغو کنسرت‌هایش در بلژیک و دیگر نقاط آلمان خبر داده بود.

در این بیانیه آمده است: «استینگ صادقانه و از صمیم قلب از این که باعث ایجاد ذره‌ای مزاحمت و ناراحتی برای طرفداران خود شده، عذرخواهی می‌کند. تاثیر تغییرات آب و هوا و دستور اکید کتر مبنی بر لغو کنسرت‌ها باعث شد چنین تصمیمی اتخاذ شود.»

در این بیانیه هیچ‌ اشاره‌ای به جزئیات بیماری این خواننده بریتانیایی نشده است.

براساس گزارش سایت رسمی استینگ کنسرت برنامه‌ریزی شده این خواننده که قرار است روز یکشنبه هفته آینده در فستیوال Bospop هلند برگزار شود، لغو نشده است.

در اکتبر سال ۲۰۱۸ استینگ از چند نمایش که همراه با شگی، خواننده‌ ۵۰ ساله و صاحب‌نام جامائیکایی اجرا می‌کرد، کنار کشید و در جواب به عفونت خفیفی در سینوس‌هایش اشاره کرد که به مرور شکل جدی به خود گرفته بود.

استینگ و شگی در کنسرت مشترک

او آن زمان در حساب توییتری خودش همراه با اظهار تاسف درمورد کنار کشیدن از این سلسله نمایش‌ها نوشت: «ناامید کردن هواداران، بدترین چیزی است که می‌تواند برای یک هنرمند پیش بیاید و به خاطر این مسئله از همه عذرخواهی می‌کنم.»

استینگ دوم اکتبر ۱۹۵۱ با نام گوردون متیو توماس سامر در نورت‌ هامبرلند انگلستان متولد شد و در حال حاضر در امریکا (مالیبو و نیویورک)،‌ ایتالیا (توسکانی) و انگلستان (لندن و ویلشیر) زندگی می‌کند.

او از سال ۱۹۷۱ خوانندگی را شروع کرده و خوانندگی در سبک‌های متنوعی را امتحان کرده است. استینگ را به عنوان یکی از فعالان حقوق بشر هم می‌شناسند.

منبع: usatoday

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا