چهره هاسلبریتی ایرانی

تولد چندین میلیونی و لاکچری بهاره رهنما در ۴۶ سالگی + عکس

بهاره رهنما بازیگر جنجالی کشورمان جشن تولد ۴۶ سالگی اش را در کنار همسرش امیرخسرو عباسی جشن گرفته است. این بازیگر تا کنون جشن های مختلفی برای تولدش را جشن گرفته است. در ادامه عکس های از عاشقانه بهاره رهنما و همسرش در سالروز تولد این بازیگر را مشاهده کنید.

عاشقانه بهاره رهنما و همسرش

 

بهاره رهنما بازیگر معروف و پرحاشیه ایران در ۱۰ آذر ماه سال ۵۲ در اراک به دنیا آمد. به تازگی فیلم و عکس‌ هایی از تولد ۴۶ سالگی وی در فضای مجازی منتشر شده است.

در ۴ شهریور ۱۳۹۶ در خبری عجیب ازدواج دوم بهاره رهنما رسانه ای شد، انتشار عکس های ازدواج دوم بهاره رهنما با شخصی به نام امیر خسرو عباسی باعث تعجب هواداران او شد.

عاشقانه بهاره رهنما و همسرش امیر خسرو عباسی

امیر خسرو عباسی مالک برند آرایشی و بهداشتی ژاکسی و هاینس است که باب آشنایی این دو از زمانی که بهاره رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد. آقای عباسی نیز یک بار ازدواج کرده و از همسر سابقش یک دختر دارد.

بهاره رهنما با همسر دومش یک سال اختلاف سنی دارند و فاصله سنی زیادی با هم ندارند و امیر خسور عباسی از وی یک سال بزرگتر می باشد.

نمایش جدید بهاره رهنما با همکاری کاوه آفاق

همچنین بخوانید :  جشن تولد متفاوت بیست سالگی آوا دختر پرند زاهدی فیلمساز ایرانی +تصاویر

بهاره رهنما به تازگی در یک نمایش با کاوه آفاق همبازی شده می‌گوید: من مخالفتی با حضور چهره‌های حوزه‌های دیگر در تئاتر ندارم ولی به شرط اینکه انتخاب درست صورت پذیرد.

بهاره رهنما درباره محتوای کلی نمایش “راه پله” اعتقاد دارد: “راه پله” تمثیلی از گمگشتگی زن در جامعه امروز جهان و به خصوص ایران است. آن سرگشتگی و فضایی که یک زن پس از ازدواج درگیر آنهاست.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا