اخبار داغ

تیزر جنجالی نمایشی که منجر به بازداشت کارگردان و مدیر تئاتر شهر شد!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

تیزر جنجالی نمایشی که منجر به بازداشت کارگردان و مدیر تئاتر شهر شد!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

انتشار تیزر جنجالی نمایش «رویای شب تابستان» باعث شد تا با حکم قضایی کارگردان نمایش و مدیر تئاتر شهر بازداشت شوند! در این تیزر صحنه هایی از حرکات موزون زن و مرد دیده می شد.

در پی حکم قضایی مبنی‌بر توقیف نمایش «رویای شب تابستان» به کارگردانی مریم کاظمی، به دلیل مشکلی که مرتبط با تیزر نمایش پیش آمده بود، کارگردان این نمایش و مدیر مجموعه تئاتر شهر بازداشت شدند. بازدداشت موقت این دو نفر به دلیل این بوده که روند رسیدگی به ماجرا تا پایان وقت اداری (یکشنبه ۱۸ شهریور) طول کشید.

شهرام گیل‌آبادی در گفتگویی درباره این اتفاق گفت: اداره کل هنرهای نمایشی در جریان این بحث بوده و سعی‌اش بر این بوده که موضوع مسالمت‌آمیز حل شود. تخلفی صورت گرفته و نظر قاضی محترم این بوده که این بازداشت شکل بگیرد.

سعی ما بر این است که موضوع با موافقت قاضی محترم به صورت مسالمت‌آمیز حل شود و مشکلی پیش نیاید.

گیل‌آبادی با بیان اینکه تا این لحظه در حال پیگیری این مساله بوده‌اند، گفت: تلاش‌مان بر این بود که امشب ملاقاتی شکل بگیرد اما چون بازداشتگاه قوانین خاص خود را دارد این امر ممکن نشد. اما قاضی محترم قول داده تا فردا صبح این اتفاق ممکن شده و پیگیری‌های بعدی انجام بگیرد.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

تیزر جنجالی نمایشی که منجر به بازداشت کارگردان و مدیر تئاتر شهر شد!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا