چهره هاسلبریتی خارجی

تیلور سوئیفت: در برابر قلدری سکوت نمی‌کنم

مجله اینرنتی کولاک، ترجمه: پرویز فغفوری آذر

خواننده معروف سبک کانتری گفت در برابر فروش آهنگ‌های برتر خود به اسکوتر براون سکوت نخواهد کرد.

این خواننده امریکایی در مطلبی که روز یکشنبه در شبکه اجتماعی تامبلر منتشر کرد نوشت: «از این که آلبوم‌های پرفروشم هم اکنون در فروشگاه براون عرضه می‌شود ناراحت و غمگینم.» او با  اشاره غیرمستقیم به کیم کارداشیان و کانیه وست این دو را متهم به دستکاری و قلدری در قراردادش با کمپانی پخش موزیک آنها کرد و نوشت: «این بدترین حالت ممکن برای من است.»

هولدینگ اقتصادی Braun Ithaca روز یکشنبه اعلام کرد که گروه  Big Machine Label را خریداری کرده است. این شرکت همان شرکتی است که تمام آلبوم‌های تیلور سوئیفت را منتشر کرده و حق انحصاری انتشار آنها را در اختیار دارد.

سوئیفت در نوامبر گذشته این شرکت را ترک کرد و قرارداد جدیدی با Universal Music Group امضا کرد. او آن زمان اعلام کرد: «من با این شرکت از ۱۵ سالگی قرارداد داشتم و می‌دانم با تمدید قراردادم با این شرکت هیچ آینده‌ای نخواهم داشت. آنها نمی‌توانند کارهای مرا به خوبی مدیریت کنند. وقتی آلبوم‌های اصلی خودم را در این شرکت منتشر کردم با خودم به این نتیجه رسیدم که در نهایت آنها صاحب تمام کارهای من می‌شوند و کارهایم را خواهند فروخت. بنابراین مشکلی با این قضیه ندارم و این مسئله برای من حل شده است. اما هیچ‌وقت در بدترین کابوس‌هایم هم تصور نمی‌کردم خریدار جدید کارهای من اسکوتر براون باشد.»

سوئیفت مدعی شده که کانیه وست او را تهدید کرده که یک موزیک-ویدئو برای انتقام از او به صورت عریان‌نمایی تهیه کرده و منتشر خواهد کرد. او مدعی شده: «کل میراث شغل من در صنعت موسیقی در دست کسی است که قصد نابود کردن مرا دارد.» نمایندگان قانونی براون و بورچتا پاسخ صریحی به نوشته تیلور سوئیفت نداده‌اند.

تیلور سوئیفت همواره یکی از حامیان مالکیت هنرمندان بر آثار خود بوده و ابراز امیدواری کرده که نسل بعدی بتواند بهتر از این نسل از آثار خود محافظت کند و راه و روش مذاکره را بهتر یاد بگیرد.

سوئیفت متن خود را به این صورت به پایان رسانده: «خدا را شکر با شرکتی قرارداد امضا کرده‌ام که باور دارد می‌توانم صاحب هر اثری که خلق می‌کنم، باشم. من همیشه به گذشته‌ام افتخار می‌کنم و مطمئنم آلبوم جدیدم به نام LOVER که در ۲۳ آگوست منتشر می‌شود، آلبوم بسیار موفقی خواهد بود.»

منبع: آسوشیتدپرس

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. واقعا متاسفم برای ی همچین ادمای کثیفی از جمله بروان…ی نکته و اینکه اسم البوم جدید loverهستش ن love

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا