چهره هاسلبریتی ایرانی

تیم فوتبال مورد علاقه کامبیز دیرباز لورفت ! همراه عکس

مجله اینترنتی کولاک : کامبیز دیرباز جزو آن دسته ازبازیگران ایرانی است که محبوب دل هاست و همه نقش هایش از جمله خلیل کبابی که دل بسته رخساره بود و نقش کمدی جالبش در سریال شرایط خاص دلچسب و دوست داشتنی است .

کامبیز دیر باز یکی از طرفداران دوآتیشه تیم پرسولیس است و هرجا دربی پرشوی برگزار شود که یک طرف میدان ارتش سرخ پوش ایستاده باشد ، قطعا با کمی دقت می تواید کامبیز دیرباز را از میان تماشاچیان استودیو بیابید .

در ادامه تصویری دیده نشده از واکنش های جالب کامبیز دیرباز، علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی و …شب گذشته، به فرصت‌سوزی‌های پرسپولیس در بازی شب گذشته را تماشا نمایید :

کامبیز دیرباز (۱۲ شهریور ۱۳۵۴ – تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمدرضا درویش به دست آورد.

همچنین در فیلم اخراجی‌ها نقش مجید سوزوکی را داشت کامبیز دیرباز فارغ‌التحصیل در رشتهٔ نمایش – بازیگری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا