چهره هاسلبریتی خارجی

تیپ متفاوت پرنس هری نوه ملکه الیزابت دوم پس از جدایی از خانواده سلطنتی + عکس

در این مطلب، عکسی از تیپ متفاوت پرنس هری نوه ملکه الیزابت دوم پس از جدایی از خانواده سلطنتی خواهیم دید! با ما همراه باشید. صفحه رسمی زوج سلطنتی ساسکس در شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار یک پست اعلام کرد پرنس هری (پسر کوچک تر چارلز و نوه ملکه الیزابت دوم بریتانیا) و همسر وی مگان مارکل (دوک و دوشس ساسکس) از عناوین سلطنتی خود چشم پوشی کردند و برای زندگی به آمریکای شمالی نقل مکان کردند. اما در جدیدترین خبر منتشر شده، عکسی از تیپ متفاوت پرنس هری پس از جدایی از خانواده سلطنتی دیده می شود!

این تصمیم پس از یک سال آشفتگی در روابط آن ها با خانواده سلطنتی و بزرگ تر شدن شکاف هری و برادر خود یعنی ویلیام گرفته شد! آن ها همچینین در ماه‌ های گذشته در اقدامی غیر مرسوم، از چندین رسانه به دلیل ورود در حریم شخصی خود شکایت قانونی کردند. این زوج در بیانیه خود اعلام کردند: ” ما قصد داریم از خانواده سلطنتی جدا شده، کار کنیم و استقلال مالی خود را به دست آوریم.  پس از ماه ها تفکر و گفت و گوهای داخلی، ما تصمیم گرفتیم که امسال یک تحول ایجاد کنیم و یک نقش کوچک جدید پیشرفته را با زحمت و پشتکار از یک نهاد بزرگ تر ایجاد کنیم. ما قصد داریم که از نقش یک عضو ارشد از خانواده ی سلطنتی عقب گرد کنیم و کار کنیم تا بتوانیم از لحاظ مالی مستقل باشیم، در عین حال به طور تمام و کمال از ملکه حمایت می کنیم. این تصمیم ما بر اساس تشویق های شما، مخصوصا در سال های اخیر بوده است.”

بد نیست بدانید پرنس هری ، ششمین نفر در سلسه مراتب تاج و تخت کشور بریتانیا است. او در سال ۲۰۱۸ میلادی با مگان مارکل ، هنر پیشه آمریکایی ازدواج کرده است و آن ها اگکنون صاحب پسری به نام ” ویندسور ” هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا