اخبار داغ

ثبت‌ نام کنکور ارشد ۹۷ کی آغاز می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ثبت‌ نام کنکور ارشد ۹۷ کی آغاز می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اجتماعی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

آزمون مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ از روز پنج‌شنبه، ۱۶ آذر خبر داد و گفت: زمان ثبت نام تا ۲۲ آذرماه ادامه خواهد داشت.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ و همچنین بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و در روز چهارشنبه، ۲۲ آذرماه پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام متقاضیان ضرورت دارد طی مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ همزمان با شروع ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت و اطلاعیه تکمیلی این سازمان در خصوص نحوه شرکت در آزمون فوق در روز دوشنبه، ۱۳ آذرماه جاری از طریق سایت سازمان منتشر می‌شود.

دکتر توکلی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

این پست توسط بخش اجتماعی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ثبت‌ نام کنکور ارشد ۹۷ کی آغاز می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا