سریالسریال‌ایرانی

جدیدترین اخبار از سریال خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم

در این پست خبری جدیدترین اخبار از سریال خواب زده منتشر می شود. تصویربرداری سریال خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه کنندگی الهام غفوری و نویسندگی سعید نعمت الله چندی قبل به پایان رسید و این سریال بعد از طی مراحل آماده سازی هم اکنون از طریق اپلیکیشن روبیکا برای نمایش پخش می شود.
جدیدترین اخبار از سریال خواب زده
جدیدترین اخبار از سریال خواب زده
تصویربرداری فصل اول سریال خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم در یکی از شهرهای شمالی ایران انجام شده و در سکانس‌های پایانی امیرعلی دانایی به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته است.
سریال خواب زده اولین سریال مقدم و نعمت اله در ژانر وحشت به شمار می‌رود‌ که اغلب بازیگران آن نیز از بازیگران سینمایی هستند. این سریال در ژانر وحشت برای نمایش خانگی در حال تولید است و سرمایه گذاری آن را روبیکا برعهده دارد.

الهام غفوری تهیه کننده «خواب زده» درباره وضعیت پخش این سریال گفت: «نسخه وی او دی سریال در اپلیکیشن روبیکا در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. ما فعلا مجوزهای لازم را برای پخش در روبیکا دریافت کرده‌ایم و نحوه پخش آن در شبکه نمایش خانگی نیز در زمان مناسب‌تری اعلام می‌شود.»

او در ارتباط با ادامه تولید این سریال پس از حادثه دلخراشی که برای طراح صحنه آن اتفاق افتاد، توضیح داد: «بعد از آن حادثه دلخراش و آتش سوزی یکی از لوکیشن‌ها، فیلمبرداری سکانس فینال باقی ماند. فیلمبرداری تمام سکانس‌ها به پایان رسیده و بعد از بازسازی لوکیشن، ضبط آن یک سکانس نیز انجام می‌شود.»

سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت الله در دو فصل ساخته شده است. جدیدترین خبر درباره پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی این است که طی یکی دوهفته آینده “خواب زده” پخش می شود.

علیرضا شجاع نوری، مهدی سلطانی، لادن مستوفی، سام درخشانی، پریوش نظریه، احترام برومند، سیما بابایی، کوروش سلیمانی، فرید سجاد حسینی و امیر علی دانایی بازیگران این سریال هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا