سرگرمی

جدیدترین تصاویر کاخ سفید از تزئینات کریسمس

ملانیا همسر اول ترامپ به مناسبت کریسمس کاخ سفید را تزیین کرد. او به تازگی با انتشار ویدیوی یک دقیقه ای از تزیینات داخل کاخ سفید رونمایی کرد. تزیین کاخ سفید در آستانه کریسمس هر ساله توسط افراد متخصص صورت می گیرد. در قسمت زیر تصاویری از تزئینات کریسمس کاخ سفید را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصاویر جالب ما را دنبال کنید.

رونمایی از تزئینات کریسمس کاخ سفید

بانوی اول و همسر رئیس جمهور آمریکا از تزئینات کریسمس کاخ سفید رونمایی کرد. ملانیا ترامپ با انتشار ویدئویی یک دقیقه‌ای از فضای داخلی کاخ سفید که به مناسبت کریسمس آذین بندی شده نوشت: روح آمریکا در کاخ سفید می‌درخشد! بسیار خوشحالم که می‌توانم این نمایشگاه زیبای وطن پرستی را برای همه به اشتراک بگذارم و برای همه تجربه زیبایی کریسمس هیجان انگیز است. ملانیا ترامپ در این بازدید در حالی که لباسی کرمی رنگ به تن کرده از بخش‌های مختلف تزئینات بازدید می‌کند. هر سال و در آستانه کریسمس کاخ سفید توسط افرادی متخصص با تزئینات کریسمس آذین بندی می‌شود.

آنچه از کاخ سفید نمی دانید

گرچه همگان با فضاهای داخلی کاخ سفید مانند دفتر کار رئیس‌جمهور، اتاق وضعیت و اتاق مطبوعاتی آشنا هستند اما اغلب افراد اطلاع ندارند که این عمارت ده‌ها اتاق مخفی در تو رفتگی دیوارها دارد که روسای جمهوری آمریکا طی سال‌ها به تعداد آنها افزوده‌اند.

براساس اسناد موزه کاخ سفید از اتاق سینما و اتاق خوشنویسی تا اتاق بازی، اتاق موزیک و سولاریوم و حتی یک فروشگاه شکلات، گل‌ فروشی، دندانپزشکی و سالن بولینگ را می‌توان در طبقه همکف پیدا کرد.

اسناد تاریخی پرداخت حقوق‌ها فاش می‌کند که بسیاری از سازندگان بنای کاخ سفید برده بودند. جیمز هوبان، معمار کاخ سفید بردگان خودش را که بن، دنیل و پیتر بودند، به عنوان نجار این پروژه استخدام کرده بود.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا