سریالسریال‌ایرانی

جدیدترین خبرها از سریال زیر همکف+ داستان و اسامی بازیگران

بازیگران سریال زیر همکف مشخص شدند. زیر همکف مجموعه ای ست به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رضا جودی. بهمن گودرزی کارگردان این سریال پیش از این دستیار کارگردانی و نویسندگی چند سریال و فیلم سینمایی را بر عهده داشته است. گودرزی همچنین کارگردان فیلم های سینمایی چون شیش و بش، ما خیلی باحالیم و ثبت با سند برابر است نیز بوده است.

سریال زیر همکف
سریال زیر همکف

بهمن گودرزی کارگردان این مجموعه در خضوض “زیر همکف” گفته است: این سریال یک طنز اجتماعی است و فکر می‌کنم مردم هم آن را دوست داشته باشند. چراکه این سریال نیز در همان راستای کارهای سینمایی که داشتم، انجام شده است. چه از لحاظ نوع روایت و قصه و همچنین برگزاری و اجرا. در واقع امیدوارم که اتفاق خوبی برای آن بیفتد.

این کارگردان در ادامه همچنین درباره حساسیت‌های کار در تلویزیون اظهار داشت: تا به حال ما مشکلی نداشته‌ایم. حساسیت‌ها ممکن است در زمان پخش اتفاق بیفتد و در واقع ممیزی‌هایی به کار وارد شود. ما چون هنوز پخش نشده‌ایم و نمی‌دانم که چه ممیزی‌هایی به آن بخورد. اما من به واسطه اینکه سال‌ها خودم در تلویزیون کار کردم، این مدیوم را می‌شناسم و بعید می‌دانم که خیلی چیز عجیب و غریبی برای آن اتفاق بیفتد.

اسامی بازیگران سریال زیر همکف

این سریال با بازی بازیگرانی چون خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت اله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی و یزدان فتوحی همراه است. همچنین هومن شاهی خواننده نیز در این سریال نقش ایفا می کند.

خلاصه داستان سریال زیر همکف

در خلاصه داستان این سریال آمده است: زندگی قانون های زیادی داره. ولی به نظر من مهم ترینش اینه که راحت، نه بگین و هیچ وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؛ نه؟ این سریال که موقعیت هایی طنز دارد این روزها در کلانتری یوسف آباد در حال تصویربرداری است و برای پخش از شبکه یک آماده خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا