سریالسریال‌ایرانی

جدیدترین خبر از سریال خانه امن | نکات خواندنی درباره سریال جاسوسی خانه امن

جدیدترین خبر از سریال خانه امن به همراه نکات خواندنی درباره سریال جاسوسی خانه امن همچنین هر آنچه باید در خصوص سریال خانه امن بدانید در این مطلب. تصویربرداری سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی این روزها ادامه دارد.

جدیدترین خبر از سریال خانه امن
جدیدترین خبر از سریال خانه امن

همچنین بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است تا دو ماه آینده تولید به پایان برسد و مراحل پس تولید کار شروع خواهد شد. پخش این سریال جاسوسی امنیتی در آبان آغاز می شود.

حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، سیماتیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی و پرویز فلاحی پور در این سریال بازی می کنند. این سریال در ۵۰ قسمت به قلم حسین تراب نژاد و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری تهیه و تولید می شود.

تا به امروز بیش از ۵۰ بازیگر اصلی جلوی دوربین احمد معظمی رفته‌اند و به تازگی سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی نیز به بازیگران “خانه امن” اضافه شدند. لوکیشن این روزهای مجموعه “خانه امن” در تهران است و این گروه سکانس‌های مربوط به اتاق عملیات را تصویربرداری می‌کند.

بیش از ۸۰ درصد “خانه امن” جلوی دوربین احمد معظمی رفته و این در حالی است که تدوین موازی آن هم توسط پریسا ناهیدپور در حال تصویربرداری است.

به تازگی سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی به این مجموعه پیوسته‌اند. پیش از این حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، سیماتیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق و پرویز فلاحی‌پور به عنوان بازیگران «خانه امن» معرفی شدند و به‌زودی از دیگر بازیگران اصلی این سریال نیز رونمایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا