اخبار داغسریالسریال خارجی

جدیدترین خبر درباره فصل چهارم سریال ترکی سیب ممنوعه

کولاک نیوز، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: فصل چهارم سریال ترکی سیب ممنوعه یکی از بهترین سریال‌های ترکی درحال پخش می‌باشد. حتی بعضا آن را بهترین سریال سوپ اپرا دانسته‌اند.
پخش این سریال ترکیه ای از ماه مارس سال ۲۰۱۸ آغاز شده و تاکنون سه فصل از این سریال و مجموعا ۷۴ قسمت تولید و نمایش داده شده بود که متاسفانه تولید فصل چهارم این سریال به خاطر ویروس کرونا در حالت تعلیق قرار گرفت و عوامل سازنده این سریال تحت تاثیر این پاندمی مجبور شدند مدتی کار را تعطیل کنند. آخرین قسمت این سریال، یعنی قسمت ۷۴، بیست و سوم مارس از شبکه فاکس تی وی پخش شد و کار تعطیل شد. فصل اول این سریال ۱۲ قسمت، فصل دوم ۳۵ قسمت و فصل سوم ۲۷ قسمت داشت.
فصل چهارم سریال ترکی سیب ممنوعه
فصل چهارم سریال ترکی سیب ممنوعه
شیوال سام یکی از بازیگران اصلی این سریال که پیش از این هم پستی درمورد این سریال موفق گذاشته بود در بیانیه‌ای اظهار داشت که از اواخر ماه جولای یا ماه آگوست فیلمبردای این سریال از سر گرفته شده است و روند فیلمبرداری ادامه پیدا کرد. ۷ سپتامبر یعنی دیروز قسمت ۷۵ این سریال پخش شد. این سریال عاشقانه درام ترکی هر هفته دوشنبه‌ها از شبکه فاکس تی وی ترکیه پخش می‌شود و هر قسمت حدود ۱۲۰ دقیقه است. فصل چهارم این سریال مجموعا سه قسمت است که یک قسمت آن پخش شد و قسمت‌های ۷۶ و ۷۷ طی دو هفته آینده پخش خواهند شد.
شیوال سام، تالات بولوت و ادا آجه بازیگران اصلی فصل چهارم این سریال هستند.
در قسمت ۷۵ این سریال می‌بینید که هالیت قدرت قبلی‌اش را دوباره به دست می‌اورد و همه با خرسندی به او خوش‌امد می گویند و خانواده آرگون به شکل روزهای قدیم‌شان برمی‌گردند. هدف هالیت این این که دوباره ییلدیز را به دست بیاورد چراکه ییلدیز در تمام روزهای سخت و دشوار زندگی در کنارش بوده و از او حمایت کرده و دوست دارد دوباره با او ازدواج کند. اما ییلیدز به خاطر کریم گیج و مبهوت شده و نمی‌داند که باید چکار کند اما باید به سرعت درست‌ترین تصمیم را بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا