چهره هاسلبریتی ایرانی

جدیدترین عکس های آدام همتی بازیکن گلزن پرسپولیس+ بیوگرافی کامل

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جدیدترین عکس های آدام همتی بازیکن گلزن پرسپولیس+ بیوگرافی کامل

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

آدام همتی دو فصلی هست که در پرسپولیس حضور دارد. او در فصل اول به طور کامل نیمکت نشین و حتی سکو نشین بود و در این فصل در دقایقی فرصت حضور در زمین را پیدا کرده است.

همتی هافبک دورگه ایرانی-کانادایی است. او نوه دختری “سعید راد” بازیگر پیشکسوت ایرانی است. آدام ۲۱ سال سن داشته و ظاهرا توسط پدربزرگش سعید راد به برانکو ایوانکویچ معرفی شده است. او متولد ۲۲ ژانویه سال ۱۹۹۵ در تورنتو است.
برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص ادم همتی گفته است: «”ادم همتی” بازیکنی با دانش و کیفیت خوب است و از حضور او در تیمم استقبال میکنم. همتی از نظر فنی مورد تایید من است.» آدام همتی که ۲۱ سال سن دارد.
+
همتی سهمیه زیر ۲۱ سال پرسپولیس بوده و سایر سهمیه های تیم را اشغال نمی کند از این رو، خرید خوبی به نظر می رسد به خصوص که به واسطه پدربزرگش، سایبان حمایتی بزرگی نیز از سوی هواداران و رسانه ها خواهد داشت. ادام همتی با توانایی بازی در خط هافبک، در رده های پایه ای نیس فرانسه و لیگ یک کانادا تجربه بازی دارد.
پست اصلی ادام هافبک هجومی (نفوذی) بوده و چند روزی در کنار پرسپولیسی ها تمرین کرد و مورد توجه کادرفنی قرار گرفت سپس به کانادا برگشت تا با کالجی که در آن درس می خواند و برای آن فوتبال بازی می کند، تسویه حساب کرده و به پرسپولیس برگردد.
 

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جدیدترین عکس های آدام همتی بازیکن گلزن پرسپولیس+ بیوگرافی کامل

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا