موسیقیموسیقی ایران

جزئیات آلبوم جدید استاد شجریان با آهنگسازی پورناظری ها+ زمان پخش

آلبوم جدید استاد شجریان با آهنگسازی پورناظری ها در حال طی مراحل ساخت خود است. سهراب پورناظری، آهنگساز موسیقی ایرانی از ضبط آلبومی با آهنگسازی او و برادرش تهمورس با صدای استاد محمدرضا شجریان خبر داد.

آلبوم جدید استاد شجریان با آهنگسازی پورناظری ها
آلبوم جدید استاد شجریان با آهنگسازی پورناظری ها

سهراب درباره این آلبوم گفت: این ایده درسال ۱۳۹۲ شکل گرفت و مربوط به تور کنسرت‌هایی است که در کانادا و امریکا برگزار کردیم. بیشتر این کارها از ساخته های برادرم تهمورس است. از نکات قابل توجه این اثر، کار روی غزلیات نظامی گنجوی است که پیش از این کمتر شنیده شده است. به نظرم این کار اثر قابل تأملی خواهد بود. فکر می‌کنم دوستداران استاد شجریان و مخاطبان جوان که با موسیقی ما ارتباط برقرار کرده‌اند می‌توانند از این اثر بهره ببرند.

وی درباره اینکه این آلبوم چه زمانی آماده می‌شود گفت: کار روی این آلبوم جسته گریخته انجام شده تا فضایی به وجود بیاید که بتوانیم با تمرکز مناسب که مستلزم انجام این کار است آن را به دست هنردوستان عزیز برسانیم.

او همچنین درباره برنامه‌های آینده خود بیان کرد: تصمیم گرفته‌ایم آلبوم جدید “ایران من” را در شهرهای مختلف ایران برگزارکنیم. همچنین در ماه‌های آینده تور ما در کانادا برگزار می‌شود و در تئاتر شهر پاریس به همراه گروه “شمس”، پدرم و همایون جان دو شب کنسرت خواهیم داشت. همین کنسرت را در بلژیک هم روی صحنه خواهیم برد.

پورناظری همچنین درباره همکاری دوباره‌اش با همایون شجریان برای ساخت موسیقی فیلم “مست عشق” گفت: “مست عشق” فرصت مغتنمی بود برای همکاری با آقای فتحی؛ در یک محصول مشترک از ایران و ترکیه با حضور هنرمندان برجسته ایرانی و البته هنرمندان مطرح ترکیه‌ای. خیلی خوشحالم که ساخت موسیقی این کار بر عهده من خواهد بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا