چهره هاسلبریتی خارجی

جزئیات ازدواج جو جوناس خواننده با نامزدش سوفی ترنر بازیگر سریال تاج و تخت

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه سمیرا فیض آبادی: جو جوناس با در پیش گرفتن مسیر برادرش نیک جوناس، قرار است تابستان امسال با نامزدش سوفی ترنر ازدواج کند.  این دو پرنده عاشق از سال ۲۰۱۶ با یکدیگر در رابطه هستند. برادران جوناس بعد از یک وقفه طولانی مدت به تازگی آهنگ جدیدشان «Suckers» را منتشر کردند که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. ستارگان این آیتم آهنگ اخیرا در یک شوی تلویزیونی حضور پیدا کردند و در این برنامه جو جوناس از برنامه ازدواجش صحبت کرد.

 

او در این باره گفت: «ما امسال ازدواج خواهیم کرد و برنامه مان برای برگزاری مراسم در تابستان پیش رو است. منتظر فرارسیدن آن هستیم و قطعا به همه مان خیلی خوش خواهد گذشت.

طبق یک سری گزارشات، جو جوناس و سوفی ترنر، این دو پرنده عاشق، اواخر سال گذشته در فرانسه انگشتر نامزدی دست هم کردند و گفته می شود مراسم ازدواج شان هم در فرانسه برگزار خواهد شد.

برادر جو جوناس اواخر سال گذشته میلادی با بازیگر معروف هندی، پریانکا چوپرا ازدواج کرد.

جو جوناس، خواننده، آهنگساز و بازیگر برجسته آمریکایی است. او متولد  ۱۵ آگوست ۱۹۸۹ میلادی است. او به همراه برادرانش نیک و کوین گروه معروف برادران جوناس را تشکیل داده اند که موسیقی پاپ راک کار می کنند و آلبوم های موفق زیادی را تاکنون منتشر کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا