چهره هاسلبریتی ایرانی

جزئیات ازدواج مجدد آزاده صمدی؛ همسر دوم آزاده صمدی کیست؟

مجله اینترنتی کولاک: همسر دوم آزاده صمدی کیست؟! بسیاری از کاربران بعد از انتشار پستی اینستاگرامی از این بازیگر درباره همسر دوم وی گمانه زنی می کنند. آزادی صمدی پیش از این با هومن سیدی کارگردان و بازیگر پرکار سینما ازدواج کرده بود. منتشر شدن خبر ای زوج در سال ۱۳۸۶ سوژه داغ خبری رسانه ها می شود و همین موجب محبوبیت و مطرح شدن آن ها بر سر زبان ها می شود.

همسر دوم آزاده صمدی کیست؟
همسر دوم آزاده صمدی کیست؟

 

زندگی مشترک هومن سیدی و آزاده صمدی زیاد تداوم نمی یابد و آن ها در سال ۱۳۹۳ از هم طلاق گرفتند. حاصل ۷ سال زندگی مشترک این دو زوج یک فرزند دختر است. این بازیگر زن در پست اینستاگرامی خود نوشته است:

«می‌توانم زن باشم می‌توانم قوی باشم شاد باشم مادر باشم تنها باشم همسر باشم همراه و همدل باشم خندان و گاهی گریان باشم شاد و گاهی غمگین باشم، آری می‌توانم زن باشم و از تو بخواهم مرا بپذیری همانگونه که من تو را می‌پذیرم و این آغاز “مدارا و دیگرپذیری” ست، آغاز زندگی، توام با درک و احترام به گوناگونی…»

آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در شهر لاهیجان متولد شد و پس از گرفتن مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه سوره ، تصمیم می گیرد در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کند و پس از مدتی به همراه هومن سیدی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی پایان دعوت می شود. همین سریال بهانه ای برای آشنایی بیشتر این دو بازیگر باهم می شود و نهایتاً آن ها تصمیم به ازدواج گرفتند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا