اخبار داغورزشی

جزئیات انتقال شجاع خلیل زاده به تیم فوتبال الریان قطر

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره جزئیات انتقال شجاع خلیل زاده به تیم فوتبال الریان قطر خواهیم داشت! با ما همراه باشید. نشریه الشرق قطر امروز ۲۰ مهر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی گزارش داد که باشگاه الریان قطر قصد دارد به جای مدافع کره ای خود که از این تیم جدا شده است ، شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران را جذب کند!

انتقال شجاع خلیل زاده به الریان

شجاع خلیل زاده ، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ میلادی به میزبانی دوحه و رسیدن با سرخ پوشان به فینال این رقابت ها مورد توجه باشگاه های قطری قرار گرفته است.

شجاع خلیل زاده ، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گزینه الریان است و احتمال دارد بزودی به این تیم منتقل شود. بعد از جدایی جایک لی، مدافع کره جنوبی از این تیم سران باشگاه الریان به دنبال جایگزینی مناسب برای این بازیکن هستند.

شجاع خلیل زاده می تواند بهترین گزینه برای جانشینی این بازیکن کره ای باشد. به همین خاطر این مدافع ایرانی در آستانه انتقال به لیگ ستارگان قطر قرار دارد. البته در لیگ قطر فقط تیم های الریان و القطر سهمیه بازیکنان خارجئ شان پر نشده است و الریان هم قصد دارد که یک وینگر آسیایی را به جای مدافع کره ای خود به لیست تیم خود اضافه کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا