سینما

جزئیات بازسازی فیلم «این گروه خشن» ساخته سام پکین پا توسط مل گیبسون

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جزئیات بازسازی فیلم «این گروه خشن» ساخته سام پکین پا توسط مل گیبسون

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حتی فکر کردن به این موضوع هم می تواند خیلی جذاب باشد: بازسازی فیلم فوق العاده «این گروه خشن» توسط «مل گیبسون» کارگردان فیلم های آپوکالیپتو، شجاع دل و مصائب مسیح!

مل گیبسن کارگردان و بازیگر استرالیایی قرار است وسترن مشهور و کلاسیک «این گروه خشن» ساخته «سم پکین پا» را بازسازی کند. او علاوه بر کارگردانی، در این نسخه جدید بازی هم خواهد کرد. تهیه فیلم را کمپانی برادران وارنر بر عهده دارد.

گیبسن آخرین بار «هکسا ریج» را در سال ۲۰۱۶ ساخت که باعث شد نامزد اسکار بهترین کارگردانی شود. او فیلمنامه «این گروه خشن» را همراه با برایان بگبی می‌نویسد و یکی از تهیه کنندگان اجرایی هم خواهد بود.

فیلم [شاهکار آقای] پکین پا داستان یک گروه یاغی پا به سن گذاشته را روایت می‌کرد که وقتی غرب وحشی رو به افول بود، در جست‌وجوی آخرین جایزه بزرگ خود بودند. بازیگران سرشناسی مانند ویلیام هولدن، ارنست بورگناین، رابرت رایان، ادموند اوبراین و بن جانسن در آن نسخه بازی کردند.

به گزارش ورایتی، مشخص نیست پروژه گیبسن یک بازسازی کامل است یا داستان متفاوتی را روایت خواهد کرد. برادران وارنر سال‌هاست که قصد بازسازی وسترن حماسی پکین پا را دارد و در مقطعی ویل اسمیت به بازی در آن علاقه‌مند بود.

زمان آغاز فیلمبرداری فیلم گیبسن هنوز مشخص نیست. او همچنان به دنبال جذب سرمایه برای فیلم جنگی «ویرانگر» با بازی مارک والبرگ هم هست.

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جزئیات بازسازی فیلم «این گروه خشن» ساخته سام پکین پا توسط مل گیبسون

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا