تلویزیون

جزئیات برنامه «تب تاب» با اجرای بنیامین بهادری+ ساعت دقیق پخش و تکرار

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

جزئیات برنامه «تب تاب» با اجرای بنیامین بهادری+ ساعت دقیق پخش و تکرار

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

رسانه

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حضور بازیگران و چهره های سرشناس در تلویزیون برای اجرای برنامه ها بیشتر می شود. در سیاست جدید سیما استفاده از دیگر چهره های هنری برای مجری گری در دستور کار قرار گرفته است. در جدیدترین مورد برنامه تلویزیونی «تب‌تاب» که یک برنامه گفت‌وگو محور است بزودی با اجرای بنیامین بهادری از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

«تب تاب» یک برنامه جدید با محوریت گفت‌وگو با افراد مختلف در شبکه سه سیماست که روی آنتن می رود. موضوع گفت‌وگوهای این برنامه که چالشی است، توسط یک اتاق فکر طراحی می شود و شامل همه موضوعات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … است.

تهیه‌کنندگی این برنامه را مریم جلالی و عباس اختری بر عهده دارند و از نکات قابل توجه آن تعاملی بودن این برنامه و حضور پررنگ مخاطبان و نظرهای آنان در این برنامه است.

«تب تاب» در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید شده است و سوالات آن از طریق اس ام اس از سوی مردم طراحی می شود و مجری از مهمان برنامه جواب ها را مطالبه می کند.

بنیامین بهادری پیش تر با انتشار آثار و آلبوم های موسیقی در کشور فعالیت های هنری خود را آغاز کرد و با برزاری کنسرت در شهرهای مختلف به یکی از خواننده های سرشناس پاپ تبدیل شد.

این هنرمند با حضور و نقش آفرینی در فیلم «سلام بمبئی» بار دیگر توانایی های خود را در عرصه بازیگری نشان داد و همین باعث شد مورد توجه اهالی سینما نیز قرار بگیرد.

حضوربه عنوان مجری فصل جدیدی از فعالیت های هنری این خواننده است که باید دید در این عرصه چطور می تواند توانایی های خود را به اثبات برساند.

این پست توسط بخش رسانه مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

جزئیات برنامه «تب تاب» با اجرای بنیامین بهادری+ ساعت دقیق پخش و تکرار

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا