تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

جزئیات برنامه فرمول یک ویژه سال تحویل ۹۸ با اجرای علی ضیا+ زمان پخش و مهمانان

مجله اینترنتی کولاک: هر سال برخی از برنامه های تلویزیونی (مانند سه ستاره) اقدام به معرفی چهره های ویژه سال در بخش های فرهنگی، ورزشی، هنری و… می کردند. این برنامه با معرفی برگزیدگان با انتخاب آرای مردمی در برنامه سال تحویل به کار خود پایان می داد. امسال برنامه «فرمول یک» با اجرای علی ضیا برای ویژه برنامه سال تحویل ۹۸ دست به چنین اقدامی زده است با این تفاوت که چهره های ویژه، از بین مردم انتخاب شده اند.

 

علی ضیا و تیم همراهش در ماه‌های گذشته لیستی چندهزار نفره از افراد عادی که به خاطر فعالیت‌های اجتماعی‌شان چهره شده‌اند را مشخص کرده‌اند و قرار است از میان‌شان چهره سال کشور را برگزینند.

پروژه‌ای که مهمانانش با یکی از همین کدهای دستوری گزینش شدند و تعدادشان به ۴۰ نفر رسیده است. این ۴۰ نفر اما دیگر به رای مردم گذاشته نشده‌اند بلکه هیات داورانی از چهره‌های سرشناس سیاسی، اجتماعی و هنری از میان‌شان دست به انتخاب زده‌اند.

 

معرفی هیات داوری فرمول یک

چهره‌هایی چون سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور، نرگس آبیار و محمدحسین مهدویان کارگردانان سینما، علی مطهری، طیبه سیاووشی، بهروز نعمتی و الیاس حضرتی از نمایندگان مجلس، محمد درویش کارشناس محیط زیست، علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال، آرش خوشخو روزنامه‌نگار این انتخاب را بر عهده دارند. هیاتی ۳۵ نفره که هر کدام‌شان به هر یک از این مهمان‌ها رای داده‌اند و در لحظه سال تحویل به رای‌شان از میان ده نفر برگزیده، چهره سال کشور از نگاه شبکه اول انتخاب می‌شود.

 

برنامه ویژه سال تحویل شبکه یک

این طور که روابط عمومی برنامه اعلام کرده است، فرمول یک تا ۸ اسفند روی آنتن می‌رود و بعد گروه تعطیل می‌کند برای تدارک برنامه عیدانه.

ساعت سال تحویل امسال حوالی ۲ بامداد است و احتمالا کمتر شبکه‌ای مثل سال‌های قبل ریسک برنامه ۲۴ ساعته را برمی‌دارد. به‌خصوص که امسال خبری از احسان علیخانی هم احتمالا روی آنتن نیست.

برنامه ویژه عید شبکه اول از ۲۵ اسفند احتمالا هر شب دوساعت روی آنتن می‌رود. برنامه‌ای که از ساعت ۲۳ آغاز می‌شود اما شب آخر تا لحظه سال تحویل  ادامه خواهد داشت.

 

مهمانان برنامه سال تحویل برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا

در طول برنامه سال تحویل، علی ضیا یازده مهمان ویژه دارد:

مجتبی محمدی، نورالدین توسلی، نرگس کلباسی، طناز بحری، یوسف اصلانی، عصمت احمدیان، زیبا عزیزی، اسماعیل آذری‌نژاد، لعبت گران‌پایه، محمدرضا عموزاد خلیلی، کاظم کبیر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا