سریالسریال‌ایرانی

جزئیات ساخت سریال حاج قاسم سلیمانی+ بازیگران و زمان پخش

ساخت سریال حاج قاسم سلیمانی در دستور کار سیما قرار گرفته است. آنطور که از مصاحبه های مدیران سیما مشخص شده، فیلمنامه این سریال قرار است به زودی نوشته شود. بعد از اتمام فیلمنامه و تصویب، این سریال در مرحله پیش تولید قرار خواهد گرفت.

ساخت سریال حاج قاسم سلیمانی
ساخت سریال حاج قاسم سلیمانی

علی دارابی معاون امور استان‌های صداوسیما به ساخت سریال فاخری برای سردار قاسم سلیمانی اشاره کرد که رئیس صداوسیما گفتند برای این شهید بزرگوار ساخته شود.

علی دارابی همچنین در خصوص ادامه یا شروع برنامه جدیدی همچون “من و شما” در شبکه شما گفت: بنا نداریم از شبکه‌های سراسری کپی‌برداری کنیم و همیشه دوست داریم برنامه‌هایمان متناسب با فضای شبکه‌های استانی ساخته و پرداخته شوند. الان برنامه “زنده‌رود” در اصفهان و “خوشا شیراز” در استان فارس را داریم که از شبکه شما هم بازپخش می‌شوند.

برنامه “من و شما” در مقطعی از شبکه شما پخش شد و مخاطبان خوبی هم داشت. این نیاز بوجود آمد که تجدیدنظر اساسی شود. دوستان ما در شبکه شما فرصتی را فراهم کردند این‌ها رابطه و نسبت‌شان را با این فضا تعریف کنند. تا امروز برنامه‌ای همچون “من و شما” طراحی نکرده‌ایم و البته بنا شده طرحی بیاورند و کاری ساخته شود. ناگفته نماند گروهی بر مجله فرهنگی هنری کار می‌کنند که همه فعالیت‌های فرهنگی هنری استان‌ها اعم از صداوسیما، سینما، تئاتر، موسیقی و شعر و ادبیات در استان‌ها را پوشش می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا