تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

جزئیات ساخت سریال سالهای دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی+بازیگران و خلاصه داستان

مجله اینترنتی کولاک: مجید صالحی که طی چند وقت اخیر در چند پروژه سینمایی مشغول به بازی بوده سریال سالهای دور از خانه را برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته است. این سریال برداشتی از سریال «شاهگوش» ساخته داور میرباقری است که دو شخصیت آن سریال در اثر جدید مجید صالحی نقش محوری دارند.

 

سریال کمدی «سال‌های دور از خانه» اسپین‌آف(Spin-off) مجموعه «شاهگوش» است که در آن، داستان‌های جذابی از خنجری و زهره، ۲ شخصیت سریال را پس از پایان سربازی در کلانتری ۱۱۰ ملت روایت می کند. «سال‌های دور از خانه» نخستین اسپین‌آف‌ ایرانی است.

اسامی بازیگران سریال سالهای دور از خانه

در این سریال احمد مهرانفر و هادی کاظمی بازیگران نقش خنجری و زهره هستند و آزیتا حاجیان، احسان کریمی، گیتی قاسمی، حدیث میرامینی، آزاده زارعی، مهرناز بیات، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی و خسرو احمدی بازیگران این سریال کمدی هستند.

یکی از بازیگران این مجموعه مرحوم حسین محب اهری است که در دوره ای که توانایی حرکتو بازی داشت به این پروژه اضافه شده بود. حسین محب اهری در همین خصوص گفته بود «: به زودی جلوی دوربین مجید صالحی می‌روم. این سریال به نام “سالهای دور از خانه” در ژانر کمدی ساخته شده و به احتمال فراوان برای شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا