تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

جزئیات ساخت سریال های جدید مهران مدیری، حسن فتحی و جواد رضویان در تلویزیون

مجله اینترنتی کولاک: حسین کرمی رئیس مرکز سیمافیلم از ساخت سریال های جدید مهران مدیری، حسن فتحی و جواد رضویان در تلویزیون خبر داد. این شاید بهترین خبر برای دوستداران این سه هنرمند باشد. کرمی در خصوص روند ساخت مجموعه ها در تلویزیون چتین گفت:

 سریال های جدید مهران مدیری، حسن فتحی و جواد رضویان در تلویزیون
سریال های جدید مهران مدیری، حسن فتحی و جواد رضویان در تلویزیون

 

«ما الان دو سریال الف ویژه داریم؛ سریال‌های بی‌سابقه در کشور همچون «سلمان» داود میرباقری که مطابق برنامه جلو می‌رود و ان‌شالله تابستان امسال تصویربرداری آن آغاز خواهد شد. سریال دوم «موسی(ع)» هست که با یک توقفی به دنبال کسالت جمال شورجه کارگردان آن، مواجه شد. گرچه پروژه در ابعاد دیگر همچون متن، صحنه و پشت دوربین کارشان را جلو می‌برند و حتی کار طراحی لوکیشن‌ها هم انجام می‌شود. هرچه زودتر کارگردان به گروه بپیوندد «موسی(ع)» هم زودتر کلید می‌خورد. این پروژه‌های الف ویژه، چند ساله و بین المللی هستند که امیدوارم برای آن‌ها اتفاقات خوبی بیفتد.

در مولفه‌های فاخر چند کار تولید می‌شود یکی از آن‌ها با مشارکت ارتش، خانواده شهید صیاد شیرازی و جمع قابل توجهی از نیروهای انقلابی و جدی پای کار، جلو می‌رود به نقاط خوبی رسیده و تصورمان بر این است که اگر مشکلی پیش نیاید بتوانیم در نیمه دوم امسال شهید صیاد شیرازی را کلید بزنیم.

حسن فتحی با ما قراردادی داشت ولی کار نمایش خانگی را در نظر دارد که باعث شده فرصت نکند به اجرای تعهد ما برسد. قرارداد بستیم و نام آن «ده پهلوان» است. واقعاً کار شبکه نمایش خانگی یک جریانی شده که متأسفانه در فضای تولید، تأثیر منفی از جهت نرخ و قیمت عوامل گذاشته و باعث شده آدم‌های آموزش دیده که برای تلویزیون کار می‌کردند به این سمت و سو بروند. این ظرفیت‌هایی که تلویزیون می‌توانست با آن‌ها بهتر دیده شود را شبکه نمایش خانگی تضعیف کرده است. این رقابت جدی است اما در آنجا پول و امکانات بیشتری وجود دارد.

سیامک انصاری و جواد رضویان پروژه‌ای تعریف کردند و در حال نگارش هستیم و برآورد تولید آن نیز تعیین شد. نام موقت این سریال تلویزیونی «نیوجرسی» است. ماجرای این سریال به بلوک‌های سیمانی شهرداری‌ها برمی‌گردد که جلوی مغازه‌هایی می‌گذارند مالیات و عوارض نمی‌دهند. دغدغه اصلی این سریال، مسائل شهری است و نباست مشکلی پیش نیاید هرچه زودتر جلوی دوربین برود.

با مهران مدیری توافق اولیه بر سر ساخت یک سریال ۳۰ قسمتی انجام شده است. البته برنامه «دورهمی» هم امیدواریم هرچه زودتر روی آنتن برود که جزئیات بیشتر آن را شبکه نسیم اعلام خواهد کرد. از طرفی دیگر امیدواریم ساخت این سریال ۳۰ قسمتی هرچه زودتر مهیای تصویربرداری و ساخت بشود تا بعد از مدت‌ها کار دیگری به عنوان کارگردان سریال تلویزیونی، مردم از مهران مدیری ببینند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا