سینماسینمای‌ایران

جزئیات ساخت فیلم خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی + اسامی بازیگران

در این مطلب از کولاک نیوز ، توضیحاتی درباره جزئیات ساخت فیلم خائن کشی به کارگردانی مسعود کیمیایی و همچنین اسامی بازیگران این فیلم سینمایی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. تازه ‌ترین فیلم مسعود کیمیایی با عنوان “ خائن کشی ” در حالی با محوریت زندگی مهدی بلیغ تولید می ‌شود که بناست سارا بهرامی نقش اصلی زن فیلم را بازی کند! همچنین امیر آقایی بازیگر اصلی “ خائن کشی ” است که نقش مهدی بلیغ را ایفا خواهد کرد.

مهدی بلیغ که به آرسن لوپن ایران مشهور بود، خلافکاری بود که فقط در یک فقره کاخ دادگستری را به‌ عنوان هتل به دو تاجر آمریکایی فروخته بود! مهدی بلیغ دو شریک به نام های مهدی نظری و هوشنگ مجتبایی داشت که هم‌ پیمان شده بودند درصورت گرفتاری هر یک، دو نفر دیگر هوای وی را داشته باشند.

بعد از درگیری در یک سرقت، مهدی بلیغ به زندان افتاد و دو همدست وی نه تنها در تمام طول زندان کمکی به وی نکردند، بلکه همسر مهدی بلیغ را هم از راه به در کردند! حالا سارا بهرامی بناست نقش همسر بلیغ را ایفا کند.

مسعود کیمیایی که گویا در زمان حیات با مهدی بلیغ دیداری داشته است، مدت ها دنبال تولید فیلم زندگی او بود؛ فیلمی که علی اوجی تهیه ‌کننده آن است! درباره منبع تولید فیلم جدید مسعود کیمیایی حرف و حدیث فراوان است؛ برخی از حمایت اول ‌مارکت مخابرات در تولید سخن گفته ‌اند و برخی دیگر نیز از دندانپزشکی که در پروژه ‌های متاخر علی اوجی در کنار وی بوده است! هنوز هیچ شفاف‌ سازی رسمی درباره نحوه تامین سرمایه فیلم زندگی مهدی بلیغ صورت نگرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا