سریالسریال خارجی

جزئیات فصل دوم سریال شوخی کردن Kidding+معرفی بازیگران و خلاصه داستان

فصل دوم سریال شوخی کردن Kidding یکشنبه ۳ نوامبر از شبکه‌ی شوتایم پخش می‌شود. این سریال در فصل اول خود با استقبال نسبتا خوبی از سوی مخاطبین همراه شد. Kidding همچنین توانست بار دیگر جیم کری و برنده جایزه اسکار مایکل گاندری (Michel Gondry) را که به عنوان یکی دیگر از تهیه‌کنندگان اجرایی و کارگردان در این پروژه حضور دارد، در کنار هم متحد کند.

فصل دوم سریال شوخی کردن Kidding
فصل دوم سریال شوخی کردن Kidding

جیم کری در این فصل بار دیگر در نقش «جف پیکلز» مجری برنامه‌های خردسالان ظاهر می‌شود. در این فصل ماجراهایی دنبال می‌شود که پس از گره داستانی لحظات پایانی فصل اول به وقوع می‌پیوندد. عروسک محبوب «آقای پیکلز» برای اولین بار در ۳۰ سال گذشته از برنامه کنار رفته و او باید برای برقراری ارتباط با مخاطبانش راهی دیگر در پیش بگیرد. «کاترین کینر»، «جولیت موریس»، «جودی گریر»، «کول آلن»، «فرانک لنگلا» و «جاستین کرک» دیگر بازیگران این مجموعه‌اند.

«آریانا گرانده» هم با فصل دوم سریال شوخی کردن Kidding به دنیای بازیگری بازمی‌گردد. این خواننده‌ی آمریکایی در تریلر سریال حضور کوتاهی دارد. کری جمعه شب در «انجمن منتقدین تلویزیونی» نقش کوتاه گرانده را تأیید کرد و ضمن «یک هنرمند منحصر به فرد» خواندن او به شوخی گفت آواز خواندن در سریال به همراه او گرانده را مضطرب کرده است.

گرانده پیش از ورود به عرصه‌ی خوانندگی در سیتکام «ویکتوریوس» و «سم و گربه» شبکه‌ی «نیکلودیون» بازی کرده بود. آپریل گذشته کری در واکنش به نقل‌قول گرانده در مورد افسردگی، در توئیتر پیامی دلگرم‌کننده برایش فرستاده بود. گرانده در صفحه‌ی اینستاگرام خود در مورد همکاری با کری نوشت: «هیچ چیز دیوانه‌وارتر از همکاری و وقت گذراندن با کسی نیست که حتی پیش از زبان باز کردن تو تحسین می‌شده و الگو قرار می‌گرفته. راستش دیوانه‌وارتر این است که کشف کنی آن انسان خون‌گرم‌تر و سخاوت‌مندتر از آن چیزی است که تصور می‌کردی. فرصتی دست داده تا در فصل جدید سریال به شدت خنده‌دار و تکان‌دهنده‌ی «شوخی» بازی کنم. این اتفاق مانند رؤیا است.»

همچنین «دیو هولستین» نویسنده، شورانر و تهیه‌کننده‌ی فصل دوم سریال در گفتگویی وعده داده که فصل دوم  لحنی امیدوارانه‌تر و شیرین‌تر از پیش بوده و عروسک‌ها و ترانه‌های بیشتری در آن وجود خواهد داشت. او می‌گوید به خاطر اشاره به حساب کاربری «آریانا گرانده» در اینستاگرام و میلیون‌ها «لایک» دریافتی، گوشی موبایلش از کار افتاده است: «او به معنای واقعی کلمه گوشی موبایل مرا از کار انداخت.»

بازیگران سریال شوخی کردن Kidding

جیم کری در نقش جف، فرانک لنگلا در نفش سباستین، جودی گریر در نقش جیل، کل الن در نقش ویلیام، ژولیت موریس در نقش مدی، کاترین نیر در نقش دیدی، جاستین کرک در نقش پیتر، جولیتا اسچیل در نقش کسیدی، برنارد وایت در نقش اسکات، الکس رائول در نقش درل، مری فابر در نقش میسی، ریچ فلوچر در نقش کلی، بری روت‌بارت در نقش برت و کودا بوزل در نقش بی.دی از جمله بازیگران و هنرمندانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفا نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال شوخی کردن Kidding

سریال کیدینگ در‌باره‌ی آقای پیکلز با بازی جیم کری، یکی از شخصیت‌های انیمیشنی مورد علاقه بچه‌ها است که آن را به عنوان نماد عقل و خرد و مهربانی می‌شناسند. این کاراکتر در دوران خودش توانست تاثیر به‌سزایی روی ذهن و شخصیت کودکان و بزرگسالانی که با این شخصیت بزرگ شدند بگذارد. این شخصیت دوست‌داشتنی به همراه خانواده‌اش بعد از آن که به سمت فروپاشی رانده می‌شود نمی‌تواند هیچ گونه داستان، مسیر یا افسانه‌ای را پیدا کند که او را از این آشفتگی و بحران به بیرون هدایت کند.

او در حالی که در این وضعیت نابسامان گرفتار شده است ضعیف‌تر از آن است که بتواند با پیشروی سریع اتفاقات و تحولات داستان خود را وفق دهد. در نتیجه آقای پیکلز، شخصیت دوست‌داشتنی و مهربان قصه ما در یک دنیای خشن و بی‌رحم گرفتار می‌شود که در عین ضعیف بودنش باید با موقعیت هایی روبه‌رو شود که در عین خنده‌دار بودن به هیچ وجه از قبل برای آن‌ها آماده نبوده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا