تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

جزئیات قسمت ششم برنامه عصر جدید یکشنبه ۱۹ اسفند ۹۷

مجله اینترنتی کولاک؛ سید امید صادقی:

احسان علیخانی که بیشتر با مجموعه ماه عسل در ماه رمضان بین مخاطبان تلویزیونی شناخته شد و به محبوبیت رسید حالا با یک مجموعه جدید بنام “عصر جدید”وارد گود شده تا اینبار هم بتواند مخاطبان زیادی برای برنامه اش جذب کند.

عصر جدید+قسمت ششم

برنامه عصر جدید که محتوای آن ایجاد رقابت بین افراد مختلف برای انجام کارهای خارق العاده است تا حدودی می تواند مخاطبان تلویزیونی سرگرم کند.زیرا تنوع برنامه و بروز استعدادها نکته ای است که به احتمال زیاد برگ برنده علیخانی و عصر جدید خواهد بود و کاربران با افرادی آشنا می شوند که استعداد زیادی در انجام کاری خاص دارند و بعضا تا به حال گمنام مانده اند.
از این رو می توان به احسان علیخانی نمره بالایی داد که با برنامه ای سرگرم کننده به خانه های مردم آمده و در عین حال می تواند مسبب خیر باشد که افراد شرکت کننده در مسابقه بتوانند از طریق برنامه او به جامعه معرفی شوند و در همان حوزه تخصص و استعدادشان بدرخشند و رشد کنند.

آکادمی گوگوش الگوی احسان علیخانی و عصر جدید!

اما نقدی که به برنامه عصر جدید و احسان علیخانی وارد می باشد تقلید از برنامه آکادمی گوگوش است.به طوریکه حتی چیدمان قرار گرفتن داوران و تماشاچی های حاضر در برنامه و به طور کلی محوریت مسابقه شباهت زیادی به برنامه آکادمی موسیقی گوگوش دارد که قبلا از شبکه من و تو پخش می شد و البته این وسط خود علیخانی هم نقشی مشابه رها اعتمادی دارد!

داوران این برنامه نیز رویا نونهالی،امین حیایی،سید بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد هستند که حرکات شرکت کنندگان در مسابقه را زیر نظر دارند و به آنها نمره می دهند.

در برنامه شب گذشته مهدی صفوی،زهرا قاسمی،محمد مصطفی حصار،امیر موفق،مرتضی ریاحی،گروه پسران ایرانی و جاسم خیربین در رقابتی جذاب قرار گرفتند که در نهایت مصطفی حصار نوجوان ژیمناستیک کار که بدن ژله ای و انعطاف پذیر داشت موفق شد با حرکات زیبا و جالب خود از داوران نمره قبولی بگیرد و به فینال صعود کند.

احسان علیخانی هم طبق معمول با کنایه های خود سعی کرد نمک برنامه را زیاد کند و به نوجوان برنده گفت تو با این بدن نرم ک ژله ای فقط به درد خانه تکانی شب عید می خوری که بروی زیر مبل و بین کابینتها و تمیز کنی!

برنامه عصر جدید روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد و پیش بینی می شود که با توجه به جذابیت مسابقه بتواند خیلی زود مخاطبان زیادی را جذب کند و به عنوان یک برنامه پرطرفدار در سیما مطرح شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا